Gå til innhold

Er litt lei...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

...et forum som bare handler om å bekymre seg!

 

Er det sånn at moderne kvinner á 2007 ikke klarer annet enn å bekymre seg og male fanden på veggen? Har tidsklemma og hysteriet om vellykkethet og misforstått "perfeksjonisme" forvandlet dere pesimistiske og negative kjerringer?

 

Har det å glede seg gått av moten??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg kan med hånden på hjertet si at jeg gleder meg veldig:)

Jeg trodde jeg skulle bli sånn hoppende gjennomtrengende lykkelig når testen var positiv, men det har tatt litt tid å la det synke inn. Men jeg bekymrer meg generelt svært lite over noe som helst... tvert imot!!!

Blir det noe galt som skjer, så får jeg ta det da evt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det jo ganske normalt å bekymre seg litt da... noen kan vel kanskje være litt hysteriske, men da må de nesten få lov til det stakkar.. Er masse hormoner i sving og vet du:) Jeg tror ikke det er en eneste dame/jente som over hodet ikke har vært bekymra for noe som helst under hele graviditeten sin, i så fall tar jeg av meg hatten for den jenta..

 

Og jeg er egntlig litt lei av de som er anonyme og skriver inn slike krasse meldinger... Det er et forum her på bim som heter kranglesiden...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

....har empati gått av moten?

Eller er det blitt moderne å ikke ha forstålse for at man faktisk kan være redd for det ukjente.

 

Anonym, hvor i all verdens dager har du fått det fra at man umulig kan glede seg over graviditeten og samtidig ha bekymringer?

Du er temmelig naiv.

Får håpe du utvikler litt emapti når du får noen flere år på baken. Det kan være greit å ha når man venter barn...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"..normalt å bekymre seg litt da..." Følgende overskrifter er hentet fra 1. tri. (og det finnes maaaaaaaange flere):

 

- Deppa og lei....(samme som augustklubben)

- Hvordan merkes en MA?

- blødninger..........

- gravid i 5 uke...men i dag føler jeg ingen ting...

- Er så bekymret.., mye alkohol rundt befruktningstidspunkt..noen fler i samme situasjon?

- Noen her som har spontanabortert? Håper dere hjelper meg

- Pliis hjelp meg ... Ang. blødning...

- Brunlig utflod

- Menssmerter ved uke 12

- Ånei, jeg vet ikke hva jeg skal gjøre..

 

Skjønner dere hva jeg mener?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå er jo dette et forum for å dele erfaringer og tanker da.. Om du ikke syns noe om det så skjønner jeg ikke hvorfor du leser innleggene i det hele tatt... Har du ingen bekymringer i det hele tatt??

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå er jo dette et forum for å dele erfaringer, bekymringer og råd... Hvis du ikke syns noe om det så skjønner jeg ikke hvorfor du leser de i det hele tatt... har du overhodet ingen bekymringer du da??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sorry, netter klikka akkurat i det jeg lagra.. trodde ikke det kom med.. derfor nesten samme innlegg 2 ganger...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første trimester er preget av usikkerhet og engstelse...

Når man går over til 2 trimester så gleder man seg mere for man er mere sikker på å ikke miste etc.

Husker det godt fra sist gang, derfor jeg ikke er her så mye nå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare få dager etter jeg testa positivt begynte jeg å blø, så jeg hadde ikke tid til å bekymre meg før det gikk galt engang... Neste gang jeg blir gravid blir jeg sikkert ganske bekymra, ja. Tror de fleste kan skjønne hvorfor også... Men selvfølgelig gleder jeg meg som bare det til å få en positiv test i handa igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg gleder meg masse, jeg..! :) er vel også akkurat derfor jeg også er litt bekymra, for jeg så gjerne vil ha den lille som er i magen min..! :) og når man er bekymra, så er det jo bedre at man spør, og kan bli beroliget, evt få tips av folk som har vært borti det samme om hva man burde gjøre, så jeg skjønner godt at det blir mye av de samme innleggene her inne, for det er en konstant strøm av nye medlemmer, som kanskje ikke vet det mange av oss vet til nå...

 

så jeg syns bare folk skal stille de sp.målene man har, og om det plager deg så mye, ikke les de da... du skjønner jo ofte godt på overskriftene hva det dreier seg om.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jo klart flest bekymringer her og ser du har tatt med mitt innlegg og. Men de fleste her gleder ser og men er godt og få snakket med noen om ting man er redd for og dele erfaringer. Der er slik at de fleste gode mødre er bekymret og vil sitt kommende barn det beste. Hvis det ikke er lov og utrykke sine innerste tanker her så hva er vitsen. Jeg føler at hvis jeg skulle sagt alt det jeg tenker til typen så ville det antaglig slitt på forholdet. og hva vet han hva som er normalt og ikke med en kvinnekropp. Og ikke er noen av mine gode venninner mamma enda. Så jeg syns det var godt og komme ett sted og lufte tanker.Og ok jeg er kanskje pessimist og negativ kjerring i dine øyne men faktisk alt jeg vil at det livet i magen min skal leve og ja jeg gleder meg veldig!!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du kan bli så dritt lei så du bare vil!! Helt enig med deg!;-)

Men for oss hadde det vært fint om du kunne holdt det for deg selv! Det skaper litt dårlig stemning når du e så kvass...

Lykke til videre i svangerskapet!

Ps! Må innrømme at jeg er litt missunlig på deg! Sko ønske det va meg så ikke hadde noen bekymringer!:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er sikker på at du anonym ikke er gravid i det hele tatt !!! Hadde du vært det og at denne graviditeten var det beste som hadde skjedd deg hadde du GARANTERT vært litt nervøs.

 

Og du kaller deg selv oppegående etter et slik innlegg ???

 

Morderne og flotte kvinner tenker før dem skriver.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hææææææ....????!

 

Hvis du er mørkredd, hjelper det da å prate om at "å jeg ser så redd når det er mørkt, tenk på alt det skumle som finnes der ute i mørket som kan skje... Vonde, fæle ting som lusker rundt og skal ta meg"?

 

Nei, da hjelper det å si til seg selv at det bare er tull å være redd for mørket, at det ikke finnes noe skummelt der ute og at ingen ting vondt kommer til å skje!

 

Hvorfor skal dere psyke hverandre så ned her inne med alle "skrekk-innleggene" deres?

 

Hva med å få et eget forum som heter "Gravid & lykkelig"? DET hadde vært noe for meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke bedre og gå til kranglesiden i steden? Hvis du er så dritt lei så kan du jo lage din egen tråd med:

-Jeg har ingen bekymringer og alt går så bra

-Jeg lurer ikke på noen verdens ting

eller noe sånt?

Eller bare la være og lese de innleggene di blir dritt lei av så kan vi som vil få hjelpe hverandre og dele erfaringer på godt og vondt:) Er ikke verre enn det da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke ute etter å krangle, er ute etter et forumn hvor det er lov til å tenke positivt og glede seg over å være gravid (men det vil dere tydligvis ikke være med på...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, klart vi vil glede oss! Vi vil være glade og positive men alle er ikke like og de fleste er bekymret inkl. meg. Vi får starte noen glad tråder også da! Er lettest og snakke om det negative her og positive til familie og venner. Det er så klart lov og være positiv men like lov og være negativ(det er da vi trenger støtte) Ok, unnskyld hvis jeg missforstod deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...