Anonym bruker Skrevet 29. desember 2006 #1 Skrevet 29. desember 2006 Får jeg noen tips her? Tror det var 1.800kr vi ga for den for 1 år siden. Den tar opp mye plass i leiligheten og det blir noen år til neste barn ankommer.. om det går som planlagt..! Hvor mye bør jeg ta for den? Søkte innpå kjøp&salg, men fant ingen andre som skulle selge sånn, så fikk ikke sammenlignet priser.. Er en Dreami (beige) bag. Ser forholdsvis ny ut, brukt i 5 mndr pga. nysgjerrig barn, etterpå er den brukt som reiseseng. Lite brukt myggnett og regntrekk følger med. Ideell for vinterbarn, ellers vet jeg ikke om jeg vil anbefale den til sommerbarn.. Ja, det ble jo nesten salgsannonse det..
Lille Liak Skrevet 30. desember 2006 #2 Skrevet 30. desember 2006 Disse blir solgt for 800-900 kr på finn men jeg hadde lagt meg litt under så blir du fortere kvitt den... 500-600 kr... Jeg synes man ihvertfall ikke bør ta mer enn halv pris for brukte ting.. lykke til med salget
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2006 #4 Skrevet 30. desember 2006 Jeg sjekket finn, men tror det er noe galt med nettsiden deres.. Tenkte å legge meg sånn ca halv pris av ny pris jeg da. Den ser jo ny ut. 1300 tror jeg blir for mye, men takk for innspill!
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2006 #5 Skrevet 30. desember 2006 De selger den til 1300 på finn, helt nye hos forhandler. hadde tatt rundt 800 kanskje?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå