Gå til innhold

Babyen min har sovet i hele dag!!!!!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun bruker normalt å våkne lett på dagtid, og er alltid våken og "leker" en times tid nå og da i løpet av dagen, men i dag har hun sovet hele dagen. Har ammet henne 3 ganger, to ganger på ca 5 minutter hver(så sovnet hun med puppen i munnen) og en gang var hun våken i hele 30 minutter. Men dette er ikke slik hun er til vanlig. Hun har ikke feber, men jeg begynner å bli bekymret.

Har dere vært borti at babyen deres plutselig har en dag hvor den sover og sover?! hun virker frisk ellers. avføring to ganger i dag, skiftet tissbleier etc. Kommer ikke til å tørre å sove i natt, blir så hønemor og bekymret når ting ikke er som det pleier selv om det egentlig ikke er noe annet som er feil annet enn at hun har sovet mye mye mere enn normalt. Off...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

helt sikkert normalt;) her har guttegullet nesten ikke sovet i det hele tatt.. rart det og ..:)

Skrevet

Hun er forresten 7 uker

Skrevet

Blir så bekymret når hun ikke vil spise skikkelig,bare sovner jo!! Spreng i hele dag....

Skrevet

synes det høres helt ok ut jeg.. sålenge hun har tisset i bleien så er hun jo ikke dehydrert og får dermed i seg nok mat.. ikke stresse med dette. bare følge litt ekstra med henne utover kvelden kanskje og dersom du er engstelig for om hun er syk kan du ta temp.. dersom hun er varm eller puster tyngre enn vanl el surkler i pusten mener jeg.. men hun er vel bare trett etter all julestria!!

Skrevet

ja, jeg er vel litt hønemor;) Ingen feber nå, værtfall.

Skrevet

lov å være hønemor.. deilig når de sover endel også da.. hehe

Skrevet

åååååå..savner de sovedagene :o)

huske jeg også gikk å kikka til han veldig ofte, for jeg følte at noe måtte være galt..men nei, alt var bare i skjønneste orden!

så min erfaring er: bare nyyyt det!! hihi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...