milly vanilla Skrevet 29. desember 2006 #1 Skrevet 29. desember 2006 trodde tanta skulle komme 22des,hadde sist mens 24nov..12des kom d litt utvanna blod på papiret da jeg var på do,tørka oppi dær å d kom litt rosarødt blod på papiret...hadde murringer og det stakk voldsomt i magen den11..så da hadde jeg vel eggløysning.tok test 21 og 26 som var neg..tror dere jeg kan være gravid? kjedelig å ikke få tanta om jeg ikke er d..
snuppelure 74 Skrevet 29. desember 2006 #2 Skrevet 29. desember 2006 Det er jo de som går endel dager over ikm før de tester positiv da.... Ville tatt en ny test i morgen jeg... Lykke til, håpe den lyser gravid til deg da Klemmer fra
milly vanilla Skrevet 29. desember 2006 Forfatter #3 Skrevet 29. desember 2006 takk for det:)ja d håper jeg...klæm tebake..natta!
tulla_6pp Skrevet 29. desember 2006 #4 Skrevet 29. desember 2006 lykke til sist tok det ca 3 uker før jeg testet positiv og nå hadde jeg skullt hatt mensen på man men ikke kommet men tetstet neg i går så lykke til klem fra meg
milly vanilla Skrevet 29. desember 2006 Forfatter #5 Skrevet 29. desember 2006 takk for d:)håper inderlig d...la oss håpe at vi snart tester positivt begge to:) klæm fra mæ
miss_chica Skrevet 30. desember 2006 #6 Skrevet 30. desember 2006 jeg hadde ikm på tirsdag, men fortsatt ingen tante..skjønner ingenting jeg, men sist jeg var gravid tok det to uker før testen ble positiv..er vel bare å vente...en av tingene må vel komme..
milly vanilla Skrevet 30. desember 2006 Forfatter #7 Skrevet 30. desember 2006 hei!sist jeg var gravid testet jeg svakt positiv 3 dager over ikm..men eggløsning mi er vel litt forsinka denne gangen,regna ut at jeg skulle hatt den 8des..håper at vi begge har en litn spire i magen:) klæm
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå