Gå til innhold

Er det flere som meg som kjenner den lille godt hver dag?

Anbefalte innlegg

Jeg er 18+1 i dag og kjenner min lille prinsesse godt mange ganger per dagen. Det har jeg gjort hver dag i en ukes tid nå. Begynte å kjenne henne for ca 14 dager siden.

Bare litt nysgjerrig på om det er flere som kjenner noe hver dag så tidlig. jeg har jo hørt at man ikke kan forvente seg å kjenne det regelmessig før senere.

Fortsetter under...

Hei!

Jeg kjente "skikkelig" liv først ca i uke 19. Er nå i uke 24 og her er det full rulle!!! Spesielt livlig er nurket på ettermiddagen og kvelden:)) Kjenner rikelig med liv hver eneste dag, og det er artig:)

Hei! Jeg kjenner også masse liv om dagen! Kanskje spesielt nå siden det er jul, og jeg har spist ekstra med kaker og andre søtsaker :-)

Mannen min har også kjent liv i magen når han holder hånda si på magen min, og i dag kunne jeg (og han) for første gang "se" sparkene på utsiden av magen! Synes det er så spennende med alle små fremskritt. Gleder meg, og smiler lurt for meg selv hver gang jeg kjenner de små sparkene. Når jeg er hjemme, tar jeg stadig vekk hånda mi til magen for å kjenne etter. Men, tar meg selv i å ikke gjøre det samme når jeg er ute. Folk må jo tro jeg er rar.

jeg kjenner og liv mange ganger hver dag:) helt fantastisk! vanskelig å kjenne utenpå magen enda, kan komme av at jeg har endel kg ekstra på kroppen:) men sambo fikk kjenne et spark her en kveld, det var stort! har kjent liv siden uke 15 og flere ganger daglig i tre uker ca. er 21 uker i dag.

Annonse

Her er det full fart hver dag nå, og det har det vært en stund. Er i uke 20 nå. Syns det er så deilig følese og kjenne liv der inne. også får jeg hele tiden en bekreftelse på at hun lever. Var ganske nervøs de første mnd på at noe kunne gå galt. Men nå er alt bare bra. :)

Jeg kjenner masse liv, spesielt om kvelden!

Hvis jeg sitter og det strammer rundt magen (disse mammabuksene er litt trange når jeg sitter) og når jeg ligger på siden da er hun kjempeaktiv! Som om hun ikke liker det i det hele tatt!! Nesten så jeg blir litt bekymret...

Noen som vet om det gjør noe at babyen blir kjempeaktiv og sparker masse når jeg ligger på siden eller går med trang bukse?

Føler meg litt dum som lurer på så mye, men jeg har da aldri vært gravid før! :)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...