Gå til innhold

Tråden???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ikke vært her så lenge så derfor lurer jeg litt på hva Tråden nr 5 og 6 er? ser der er så mange som svarer og skrive på de innleggene.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er en skravletråd som mange av damene her bruker i stedet for å legge ut maaaange innlegg der de spør etter hverandre og alt mulig. :)

Skrevet

Hei :))

Jeg er en av de som skriver på tråden. Vi var et par stykker som begynte på bli gravid forumet inne på barnimagen.com også har vi fulgt hverandre gjennom svangerskapene til hverandre og bare blitt fler og fler. Vi er hovedsaklig fra romerike, men har da noen både fra bærum, trondheim og hamar også :))

Tråden er da altså vår egen skravletråd. I stedet for å lage en haug med innlegg til hverandre, så holder vi skravlingen vår på et sted. Og når vi begynner å nærme oss noen hundre innlegg så lager vi en ny tråd, derav nummer 5 og 6. Blir snart en nummer 7 nå da og da slutter vi og skrive på nummer 6 :))

Men alle er hjertelig velkommen til å skrive på tråden vår altså, det er jo slik vi har blitt flere der. Begynte med meg og Molait, men nå er vi en hel drøss :))

Skrevet

tusen takk for svar fra dere alle!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...