Suss@ med 3 gutter Skrevet 29. desember 2006 #1 Skrevet 29. desember 2006 når i heiande er det normalt å bli kvalm??enten får jeg spy syka ellers er det noen andre ugler i mosen:)
♥Tullerusk♥ Skrevet 29. desember 2006 #2 Skrevet 29. desember 2006 Ååå, spennende da=o) Når er IKM da? Har vært kvalm selv heletiden men her er det verken spire eller spysyken som melder ankomst...Dessverre...=o( Men håper for din del et det er noe som gror da=o) klem
Nela Skrevet 29. desember 2006 #3 Skrevet 29. desember 2006 Håper for all del at det ikke er spysyka altså!! *Krysser fingrene for spire*
doffine Skrevet 29. desember 2006 #4 Skrevet 29. desember 2006 Håper IKKE det er spysyka assa.... Jeg hadde hele herligheten julaften... Og det er grusomt.. Håper det er en spire som velger å melde sin ankomst:-)
Suss@ med 3 gutter Skrevet 29. desember 2006 Forfatter #5 Skrevet 29. desember 2006 jeg har ikm om 4 dager:) men er det ikke tidlig å bli kvalm kansje?mente å ha lest att det kommer litt senere..
kirsty*2barnsmamma Skrevet 29. desember 2006 #6 Skrevet 29. desember 2006 Det er mulig å bli kvalm 4dager før ikm hvis man er gravid ja...så xxxxx masse for deg!!!!!
TussiLussi Skrevet 30. desember 2006 #7 Skrevet 30. desember 2006 Kjenner meg godt igjen.... kvalm så det holder her.... HAr heller ikke lyst å tilbringe nyttårskvelden med spysjuke.... Vi satser på at det sitter en hissig spire på plass :-) 9 DPO....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå