Gå til innhold

Jeg har kjent hodet til lillegutt...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dusja tidligere idag, og kjente som vanlig at noe hadde forandret seg fra dagen før. Tenkte som så at siden jeg dusjet, så var jo fingrene mine så rene som de bare kunne bli. Har lenge lurt på om livmorhalsen var helt avflatet nå eller ikke, så jeg ville sjekke.. Fant ingen tapp, men kjente hodet til lillegutt. Var hardt og buet. Så nå mangler bare åpning.. Det kjennes ut som jeg vil drite en fotball konstant nå.

Og så jeg som hadde tenkt å dra gubben med på sex idag. Men det kan jeg jo bare glemme. Han vil ikke det når jeg kunne kjenne hodet hans mot fingeren min, og det kan jeg jo forstå. I tillegg er det vel neppe behagelig å støte mot noe hardt som ikke gir etter.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spennende! Skjønte ikke helt jeg, kjente du babyens hode -utfra formen på livmoren, eller hadde du litt åpning slik at du kom til?

Skrevet

Støtte bare borti noe knallhardt da jeg kjente etter. Går ut fra at det var en avflatet livmorhals i mellom, og at jeg ikke tok rett på hodet hans. Men jeg vet jo ikke dette, da det er umulig for meg å se inni meg selv. Når jeg ikke er gravid og ellers i svangerskapet har jo alltid bunnen av skjeden vært myk. Så når jeg nå kjente noe hardt og buet, så er det jo ikke så vanskelig å forstå at det var hodet jeg kjente. Vet at han ligger laaaangt nede nå. Kjennes ut som at han skal ramle ut hvert øyeblikk, og har blitt mer bredbent.

Skrevet

dette er faktisk litt stilig!!! jeg kjente hodet lenge... siden uke 24!!! jeg har bare tenkt som så at man kan kjenne barnet utenpå magen, og da er det jo naturlig at man kan kjenne den innenfra også. mannen min syntes dette var kjempeekkelt, men etter at begge ble vant med tanken så kom vi fram til at dette måtte bare være sånn... hadde noe vært galt ville jeg vel merket det på noen måter... vet at jeg kjente hodet med førstemann også. jeg går ihvertfall ikke i sølibat...:) hehe...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...