Gå til innhold

hm.. har på følelsen at jeg må vente lenge.

Ginger-mor

Anbefalte innlegg

Hei dere:)

Nå er det ca en mnd siden utskrapning, og det føles ikke ut som om mensen er rett rundt hjørnet akkurat. Noen som måtte vente leeeenge før det var tilbake til det normale?

Jeg husker jeg ventet ett og et halvt år på mensen da jeg sluttet på p-piller. Uff, håper virkelig ikke kroppen er like treg denne gangen.

Fortsetter under...

Jeg hadde utskrapning den 14.november og jeg fikk mensen nå på torsdags kveld! ;( Begynte å kjenne at noe var på gang ca for 1 uke sia, men klarte å holde seg inne til nå! :) Har faktisk ikke hatt vondt eller blødd så særlig mye denne gangen heller i forhold til hva jeg "bruker"! :) Får bare håpe på at det fortsetter sånn! ;)

Hei Ginger-mor, jeg ble også veldig utolmodig rundt en måned etter aborten, syntes ikke jeg hadde noen tegn til å få mensen i nærmeste fremtid. Men den dukket opp en uke etter, altså 5 uker etter SA'n. Det er helt vanlig at det tar opptil 6 uker, og for noen lenger tid. Så det skjer nok noe snart!

Beste ønsker for det nye året fra

Hei Ginger-mor,

takk for hyggelig hilsen. Ja, jeg var på UL i forrige uke, i ca. uke 7-8 i svangerskapet. Alt så bra ut så langt, men klarer ikke helt å slappe av før jeg har kommet trygt over til 2. trimester.

Håper du snart får mensen igjen og kan begynne å prøve å bli gravid igjen når du er klar for det.

Vi snakkes!

Annonse

Hei. Eg har og vært bekymret for når mensen skulle komme. Eg bødde ikke noe etter utskrapningen (MA i uke 10) Men i dag fikk eg mensen min tilbake, akkurat en måned siden utskrapningen... bare synd den kom med ekstreme smerter, grr... tygger i meg smertestillende, men trenger mer... ;(

Men glad for at syklusen min er normal igjen ;)

Så enig, så enig, g83*. Godt å være tilbake til det normale igjen. Håper menssmertene dine fordufter fortere enn fortest! Jeg tror jeg er ferdig i morgen, så da er vel kanskje EL rundt hjørnet...

Har du tenkt til å prøve på nytt denne mnd allerede? :)

Annonse

Da så. "Avstand gjør et hjerte kjærlig", ikke sant? Da tenker jeg dere tilbringer mye kvalitetstid sammen når han først er hjemme.

Tror vi kommer til starte prøvingen nå, ja :) Men vi går ikke inn for det veldig "aktivt" (ikke noe måling, temping, telling..) Det klaffet så fort forrige gang, så jeg håper det samme skjer igjen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...