Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg laget en drammenstråd her jeg da ettersom dere alle har flyttet til dib og jeg er ijen her..blir her inne i 5 uker til før går over i 3 trimester....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Men nanna: Du er jo hjertelig velkommen inne på dib på tråden der : )

Skrevet

ja titter innom der oxo jeg da...men laget en liten tråd her oxo i tilfelle jeg glemmer bort dib tråden er blitt så svimete for tiden he he....jeg kommer sakte men sikkert etter ...

Skrevet

Jeg får skrive litt her jeg da :)

Du er hjertelig velkommen på treff og jeg skal prøve å huske på å skrive på profilen din visst det blir treff uten at du har fått det med deg.. Men det tror jeg ikke skjer :)

Dessuten er det flere som er gravide av de på dib.. Er 2 tror jeg som har termin i mars !? Også håper vi på at litjpia, maybeme og lillekylling også snart er gravide : ) Godt nyttår til deg og dine = )

Skrevet

nei jeg pleier følge med he he men er ikke alltid jeg er her inne.. så koselig at det er fler m mager føler meg som en flodhest nå he he.ja og de som prøver de blir det nok snart blir koselig dette.. uff har ikke så mye å si jeg da men men..

Skrevet

Hei Nanna.

Fint med en Drammenstråd.. Jeg bor på Hurum landet og skal føde på BS i begynnelsen av juni. Var på ultralyd i går å så en flott gutt på 18 uker. Kjenner ikke så mange gravide i Drammensområdet, så det kunne jo vrt hyggelig å bli kjent med noen som får barn på våren / sommeren til neste år. Kunne jo blitt mange hyggelige kafe besøk til sommeren når vi går hjemme med de flotte småtassene våre. Dette er vårt første barn og vi gleder oss så masse til Christian kommer til verden :-)

Skrevet

hei chrivil ja det er ikke så mange av oss ijen med mager ,er vel bare meg de andre har flyttet over på dib..jeg har termin 28 april og bor i drammen har 2 gutter fra før men dette blir første til samboer..hvis du har lyst så kan du godt skrive på profilen min til post kassen min el jeg kan prøve til deg sånn at du kan få msn adr min..blir hyggelig det å kunne møtes å trille sammen og gå på kafe... men vil ønske deg samtidig et godt nyttår

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...