Lunajenta og Alvegutten Skrevet 29. desember 2006 #1 Skrevet 29. desember 2006 Og da mener jeg UTEN at en er gravid. Merker på buksa at jula har vært fylt med mye god mat, hehe, men jeg har en tendens til å legge på meg kun på magen! Har vel egentlig vært sånn så lenge jeg kan huske, og det er veldig irriterende, særlig når folk spør om jeg er gravid, siden jeg ikke ser noe tjukk ut på resten av kroppen.... Merker at jeg blir litt lei meg når jeg får sånne spørsmål (har fått spm tre-fire ganger de siste par årene), når mitt største ønske er nettopp å bli gravid, og jeg prøver for harde livet...... Hva skal en si, liksom? Blir jo helt målløs når noen spør. Æsj......
Hilsen Aud Skrevet 29. desember 2006 #2 Skrevet 29. desember 2006 vet VELDIG hva du mener.. legger også kun på meg på magen og jeg vet at jeg ser gravid ut... og det ER sårt når folk hinter frempå, eller spør direkte for den gang skyld. Og jeg tipper flere av veninnene mine bare venter på at jeg skal bli gravid, jeg har liksom "alt på stell"... jeg har et par ganger måtte forsvare meg og nesten argumentere i mot at jeg er gravid - og den svir...
attpåklatt!! Skrevet 29. desember 2006 #3 Skrevet 29. desember 2006 Ja, sånne spørsmål kan en få fnatt av.... du får bare svare spydig tilbake!! "synes du virkelig eg er blitt så tykk??" tenker de begynner å ro litt da... hehe! Men kjenner ellers til det der med at magen øker først ja...sukk.. Har vær hos foreldrene mine en uke nå, og bare spist!! Ingen aktivitet!! Så nå er det snart skjerpings... men, det er jo en fordel hvis spiren sitter nå snart... da kan en skjule det en stund!! Folk vil vel tro det er julen... hehe!! Lykke til Lunajenta!!! Klem til deg, og ha en flott fredagskveld!!!
Lunajenta og Alvegutten Skrevet 29. desember 2006 Forfatter #4 Skrevet 29. desember 2006 Samme her, det er utrolig kjipt å måtte forsvare seg som du sier. Der jeg jobber er det snakk om slikt hele tiden, og jeg føler jeg må passe på hva jeg sier, hvordan jeg kler meg osv, for det virker som de kobler alt mulig til en evt graviditet. Går liksom og holder inn magen hele tiden, kan jo ikke være sunt det heller... Hehe, lurer på hvor stor mage jeg kommer til å få når jeg blir gravid en dag.....
Lunajenta og Alvegutten Skrevet 29. desember 2006 Forfatter #5 Skrevet 29. desember 2006 Hehe, ja, men det er først etterpå at jeg kommer på alt det jeg skulle svart vet du. Neste gang sier jeg bare: nei, jeg er ikke gravid, jeg er bare litt feit! Haha, da tenker jeg det er de som spør som blir litt flaue:) Har vært meget lite aktivitet og masse mat for meg og i jula, men men. Vi er heldige som kan kose oss sier jeg. Ha en fin fredagskveld du og, attpåklatt, og lykke til:) Klem klem
❤️Ønskebarn1&2❤️ Skrevet 29. desember 2006 #6 Skrevet 29. desember 2006 Ja jeg vet hvordan du har det. Er ikke no kjekt. Har hadt det slik i årevis. Legger på meg på magen i tillegg sliter jeg med oppblåst mage, ikke en bra komb. Har tilogmed fått spøsmål om jeg er gravid når jeg drikker. Hva tror de om meg? På fylla og gravid, serlig.....
Lunajenta og Alvegutten Skrevet 29. desember 2006 Forfatter #7 Skrevet 29. desember 2006 Sinnssykt irriterende ja....! Er og vanligvis ganske oppblåst, veldig kjedelig. Men jeg har hørt at de som har en liten mage fra før får veldig fin gravidmage da, håper det stemmer....
Nela Skrevet 29. desember 2006 #9 Skrevet 29. desember 2006 Har også lagt på meg litt i år, å da bare på magen. Tror det er tre stykker som har spurt om jeg er gravid bare iløpet av det siste halvåret. Er ikke noe særlig å få det spørsmålet når man prøver for harde livet. I tillegg var det en som spurte bare et par uker etter jeg mistet. Det var ikke noe artig, nei. Huff, jeg tror ikke jeg noen ganger kommer til å spørre noen om de er gravide. For nå vet jeg virkelig hvordan det kan føles. Tror jeg skal legge meg i hardtrening etter jula. For i jula skal jeg kose meg maks! Trening får vi ta etter første nyttårsdag:)
røverprøver m/ jente nr 3 Skrevet 29. desember 2006 #10 Skrevet 29. desember 2006 Jepp, er et par kg i pluss etter denne jula ja. Så har jeg trent kun 1 gang. Jeg får ta en superkur etter jul tenker jeg, så jeg får bort "klumpen" som har lagt seg på magen. Det er ingen som har spurt meg om jeg er gravid, men det er nok fordi vi har 2 små fra før og det er INGEN som forventer at vi skal ha en til snart.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå