Gå til innhold

Titter inn som nybakt mor :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann alle sammen...

Da var min tid på BIM over, litt vemodig nesten :-) Skulle vært der i 5-6 uker til :-) Men men, snuppa ville ut i uke 32, så slik ble det ikke.

Kommer vel ikke til å ha like god tid som da jeg var gravid til å sitte her, men tenkte jeg skulle hilse på hvertfall... :-)

Skrevet

Hei og velkommen! Så nydelig navn på den lille, "smakte" på det selv da jeg var gravid. Syns det er et veldig fint navn.

Er alt bra med dere da, hvor stor var hun da hun kom?

Skrevet

Hei hei. Velkommen hit:))

Går det bra med dere?

Skrevet

Gratulerer & velkommen hit til deg & lille Live ;-)

Skrevet

Vi falt padask for navnet! Først fikk vi beskjed om at det var en gutt, så da fant vi navnet Casper. Men i uke 19 måtte vi finne et jentenavn heller :-)

Gullet var 1943 da hun kom og 43,5cm lang. Gikk helt ned til 1723g i vekt, men var 2046g da vi ble skrevet ut i går :-) Vi har bare vært hjemme i to dager, men det er sinnsykt deilig å slippe sykehus og styr nå :-) Vi koser oss masse :-)

Skrevet

velkommen;)

nei i starten er det dårlig med tid.. nå er knerten min snart 12 uker og litt lettere å disponere tiden;)

lykke til;)

Skrevet

Velkommen! :)

Håper alt står bra til med mor og barn:)

Skrevet

hei å gratulere så masse!!

hehe det e utruli kor masse tid etter vært man får til å være her inne.. ialle fall æ . føle det e daga æ bare e her!! haha

Skrevet

hehe... såpass... føler jeg ikke får tid jeg. Men nå er et unntak da :-) hun sover en del, men når hun gjør det er det jo andre ting som skal gjøres. Men det er vel mest nå siden vi nettopp er kommet hjem, og på dagtid. Nå på kvelden er jo meste unnagjort, og jeg kan sette meg ned her :-) Men nå er det tv og kvelds.. ha en fin kveld da jenter!

Skrevet

Heisann :)

Velkommen hit og gratulerer med liten baby :) Håper alt er bra med mor og den lille.

Husker første tiden med baby ja,var ikke mye som ble gjort i huset da. Men det roer seg etterhvert og man får litt rutiner og ordning på "rotet" som jeg kaller det. :)

Lykke til med første tiden,nyt den... babyene vokser så altfor fort. :)

Skrevet

Hei og velkommen! Jeg satt på BIM stort sett hele dagen da jeg gikk gravid, og synes også det var litt vemodig å forlate forumet, men ble godt mottatt her inne. Har fått svar på veldig mye jeg lurte på som førstegangsmor. Lykke til med snuppa di!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...