Anonym bruker Skrevet 29. desember 2006 #1 Skrevet 29. desember 2006 Jenta mi er 13 mnd. Jeg ammer nå en gang om dagen, morgenen. Hun drikker litt lettmelk til frokost og kvelds, kanskje 3-4 super. Altså ikke mye. I kveld varmet jeg litt lettmelk til henne og ga på flaske. Hun koste seg og drakk en del... Hun har nektet flaske tidligere. Er det dumt å begynne med denne flaske nå??
snurretassa Skrevet 29. desember 2006 #2 Skrevet 29. desember 2006 Nei, hvorfor det? Har ingen erfaring med avvenning av flaske selv, så hvis det er vanskelig, får vi heller ta det som det kommer.. Min på 19 mnd elsker å få cultura på flaske og se på Ole Brumm på dvd.. Kos, det!
Trollemor og snuppa! Skrevet 29. desember 2006 #3 Skrevet 29. desember 2006 Jenta vår vil ikke ha melk annet enn fra flaske, så hun får en flaske i døgnet omtrent. Da går det unna ca 200 ml. I tillegg får hun yoghurt og av og til litt ost. Så da burde det vel dekke melkekvota som skal ligge på ca en halv liter pr dag! )
MintCondition Skrevet 30. desember 2006 #4 Skrevet 30. desember 2006 Hadde ikke ville introdusert flaske når hun er så stor nei...hva med å varme melka og gi henne i en kopp da, istedet?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå