Gå til innhold

November: nurket smiler og gir fra seg masse lyder!!


vipa67

Anbefalte innlegg

Den siste tiden har hu smilt over hele fjeset og gir en masse lyder,når vi prater med hu..er jo så artig da!!!Nå er hu snart 2mnd-går jo så fort..hu har ofte en våken-periodefra kl.22 og utover mot midnatt,hu itte vil sove..mem da når hu sovner i 01-tiden,sover hu gjerne til 04-05-tiden..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er så koselig , min på 6 1/2 uke smiler og prøver hardt å lage lyder , kom noe som lignet den klassiske arrrø lyden her hin dagen, smeltet hjertet mitt helt, og han smilte tydelig førnøyd.

 

Nei er sant som de sier at det er tøft til tider med disse små men det er de små tingene som får deg til å glemme alt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har så rett,Luna!! og de forandrer seg fra uke til uke..jeg har 3 flotte svigerforeldrer og de er innom ofte for å følge med lille Sofie som hu heter..og det er jo så koslig!på 6uker vokste hu fra 46cm til 53cm og vekta 2605gr til 4150gr..og det syns jeg va mye..va itte klar over at de babyer kunne vokse så fort..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempeherlig når de begynner å gi mer respons som smil og lyder :o) Tulla her gliser hele tiden nå, og det hjelper godt på en litt sliten mamma i en for tiden hektisk hverdag ;OP Hun er nå 5 uker, men har smilt en liten stund.

Mi er heller ikke så veldig flink til å sove på natta dessverre. En litt sjokkerende overgang etter at storesøster'n alltid gjorde det... Og at jeg må opp med henne tidlig he,he

Lenke til kommentar
Del på andre sider

de smilene og lydene er bare helt herlige.... og nå som hun er to mnd kan vi se at hun smiler av det vi gjør til henne og hun elsker rare lyder og grimaser vi lager med munnen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selma har to flotte storebrødre på 11 og 7 - og det varmer godt i mammas hjerte når Selma smiler på sitt største ved synet av dem:0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...