Holmehippie Skrevet 29. desember 2006 #1 Skrevet 29. desember 2006 Han er 10 mnd og legger seg kl 19. Har da fått grøt og melk. sover fint i 1 -1 1/2 time, men våkner igjen og er lys våken. Han får ikke stå opp, men må ligge i sengen til han sovner igjen, det tar gjerne 2 timer. på den tiden blir han sint og lei seg fordi han ikke får stå opp igjen. når han da sovner sover han hele natten. På dagtid sover han en dupp, ca 12 - 14.30 , så jeg tror ikke han sover for mye på dagen heller. Er det noen som har det likedan eller har noen gode råd for hva vi bør gjøre?
Kæmma og trultene Skrevet 29. desember 2006 #2 Skrevet 29. desember 2006 Vi har det likedan de gangene jenta i det hele tatt sovner! Aner ikke hva vi skal gjøre med det, men da er vi iallefall 2..... =)
Holmehippie Skrevet 29. desember 2006 Forfatter #3 Skrevet 29. desember 2006 Ja, mistenker at det nok finnes flere med legge-problemer der ute! *trøste oss med det*
Moi_ Skrevet 29. desember 2006 #4 Skrevet 29. desember 2006 Vi hadde noen runder med vår lille. Han våknet hver kveld 2300, kunne f**n meg nesten stille klokka etter han:) Vi holdt oss harde og tok han ikke opp av senga, visste at det ikke var noe som plaget han og at han ikke var sulten. Ga litt vann, for å signalisere at det er ikke noe mat å hente her. Gikk noen kvelder, men gikk bedre og bedre etterhvert, og til slutt så var det over:) Tar litt tid og MASSE krefter fra oss foreldre når de holder på på den måten der! Ønsker dere lykke til, og håper dere finner en metode som funker for dere!
2 søte Skrevet 30. desember 2006 #5 Skrevet 30. desember 2006 vet ikke om dette er noe hjelp for deg, men mi og gjør dette, om hun ikke får sove nok på dagtid. da ser hun leggetiden som en lur og våkner etter 1/2 - 1t og er våken i mange timer....så jeg må la henne sove nok på dag for at hun skal sovne på natt. så kanskje enda en lur hadde vert hjelp i, at han sov 2 ganger...? men mi er da 4mnd så.....
♥maxen min♥ Skrevet 30. desember 2006 #6 Skrevet 30. desember 2006 Sønnen til en venninne av meg var likedan. Han sovnet for så å våkne igjen og være våken i flere timer, skrek og gråt. De var hos en fotsoneterapeut som ba de om å dra til en kiropraktor som fant ut at han hadde en låsning i nakken, han hadde vondt når han lå stakars, fikk to behandlinger og er nå helt fin igjen og sover godt om natten.
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2006 #7 Skrevet 30. desember 2006 tror du legger han litt tidlig? lille snupp her blir lagd kl 20.30, og står opp 7. er vi heldig sover`n et par timer på dag tid.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå