turbofrua:) Skrevet 29. desember 2006 #1 Skrevet 29. desember 2006 Jeg sjekket livmotappen min i dag, det virket som den var litt åpen. Er det da 100 % sikkert at jeg ikke er gravid??? Har ikm 1 januar!
melkekua™ Skrevet 29. desember 2006 #2 Skrevet 29. desember 2006 * Like før/under mensen: o Åpen o Hard o Lavt plassert i skjeden o Fuktig o Kan være bakovervendt * Ved tidlig svangerskap: o Tett lukket o "Plugget igjen o Lavt plassert hos noen, høyt plassert hos andre o Kan være bakovervendt o Blålilla i fargen o Både myk og hard - hard inni, men med "et mykt lag" utenpå info hentet fra www.pernille.info
attpåklatt!! Skrevet 29. desember 2006 #3 Skrevet 29. desember 2006 Det trenger ikke bety det... enda. Hvis du får tr 1, er det jo tidlig for den å åpne seg... men vil heller tro at din "alltid" kan virke litt åpen siden du utfra nicket har født før... Har ikke drevet så mye å sjekket selv... men har til nå ikke "funnet" den helt lukket.. og eg har to barn! Lykke til videre!! Klem!
melkekua™ Skrevet 29. desember 2006 #4 Skrevet 29. desember 2006 Det stemmer som attpåklatt sier, hadde helt glemt det jeg! Kvinner som har født før vil alltid ha en viss åpning i tappen. For dem gjelder det å kjenne når tappen åpner seg opp enda mer enn den vanlige åpningen.
turbofrua:) Skrevet 29. desember 2006 Forfatter #5 Skrevet 29. desember 2006 Da er det håp enda da:). Ble litt deppa når jeg sjekket å kjente at det var litt hull der. Har aldri sjekket før, har ikke tenkt på det!!!
attpåklatt!! Skrevet 29. desember 2006 #6 Skrevet 29. desember 2006 Hehe.. har aldri gjort det før eg startet å bimme... blir litt besatt her "inne"... Ønsker deg masse lykke til... Eg har el denne helgen, så har tenkt å gå på "tappejakt" selv... hihi! Ha en fin kveld!! KLem!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå