♫ rockesmurf og smurfejenta♥ Skrevet 29. desember 2006 #1 Skrevet 29. desember 2006 lurer på hva forskjellen er???eller det vil si kynnere vet jeg godt hva er, men når vet du om det er blitt til masrier??og hva er det til forskjell fra rier??
trarve jente25.01.07 Skrevet 29. desember 2006 #2 Skrevet 29. desember 2006 kynnere vet jeg godt hva er for det har jeg hatt i flere dag er nå. Det er sammentrekning av magen. Med rier blir det mer press i underliv og endetarm. Må mer på do.
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2006 #3 Skrevet 29. desember 2006 Ja, det er heeeelt sikkert forskjell fra person til person, men hos meg var kynnerne mer sånn at musklene strammet seg og jeg kunne kjenne litt tendens til mens-murring der og da. Maseriene mine var det "tak" i.. med mensen-vondt (skikkelig). Men merket ingenting da de slapp. Var litt stress, for de var vonde nok til at jeg ikke fikk sove da de kom. Var jo sikker på at det var fødsel på gang også, for de kunne bli ganske tette og regelmessige. Hadde sånne i en uke før jeg ble satt igang pga utmattelse. Riene mine var først sånn som maseriene, men ble kraftigere og kraftigere (vondere og vondere).. -Jeg måtte ligge på rygg, så det gjorde sitt til at de ble enda verre.
21.april Skrevet 30. desember 2006 #4 Skrevet 30. desember 2006 hmm, da har jeg hatt maserier til og fra i en uke... Det er verst på natta og morgenen, skikkelig vondt! Kan det være et tegn på at fødselen er nært forestående? Er i uke 36.
2- barns mamma Skrevet 30. desember 2006 #5 Skrevet 30. desember 2006 nei..det er nok ikke sånn du.har nå gått med maserier i over 2 uker... det kommer og går enkelte dager.er ikke hver dag.har hatt en dag der det var skikkelig vondt.trodde fødselen var i gang fordi de kom med 10 minutter mellomrom i over 1 time.men så stoppa det hele opp.og nå er det bare 3 dager igjen til termin,fortsatt ingenting som skjer...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå