Anonym bruker Skrevet 29. desember 2006 #1 Skrevet 29. desember 2006 Eldstemann i huset ble 3 i November.. Han blir bare vanskeligere og vanskeligere å ha med å gjøre nå. Ikke vært borti noe særlig trass eller hva det er før. Spesielt nå i juleferien så er han sur og grinete, vil ingen ting.. Ikke ut, ikke spise, liker ikke mat visst. Går rundt å små slår og sier dumming uten grunn hele tiden. Hyl skriker når han skal skiftes på, skal aldri komme når vi sier.. Er dette trass eller? Er jo nesten til å klikke av denna oppførselen hans!
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2006 #2 Skrevet 29. desember 2006 Gud bevare! JA, nå må du regne med det begynner! Har ei på nesten 4 og det er et styr hver eneste dag og har vært det leeeeenge. Ikke lett å ikke klikke nei, og har nok gjort det noen ganger! Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2006 #3 Skrevet 29. desember 2006 Hei... Er akkurat som å lese om min treåring. Ho ble tre år i november og da begynte et mildt lite helvete...hehe.. ho er akkurat som din..har virkelig utviklet sin egen vilje, noe som i å for seg er bra det.. Men når vi skal "klare" absolutt alt selv og i tilegg alt anna..... blir tullete her noen ganger! Hadde med meg vesla på cubus her om dagen, skal love deg at det ble siste gang...Herregud det klikka helt for ho (og meg...hehe..) Ho gikk inn i prøverommet og kledde av seg, proklamerte at ho skulle gå i strømpebukse og t-shorte..noe jeg da selvfølgelig var helt uenig i...Du kan tro det ble leven..Cubus mennesker trur sikkert at jeg holdt på med barnemishandling!! Så da bar det ut av butikken, inn i bilen og rett hjem, men da skal jeg fortelle deg at det var ei som var vondbroten og lei seg..skjønte hva ho hadde gjort da gitt! Så da vi skulle på matbutikk i dag, så sa ho selv at ho skulle være snill jente og sitte rolig i vogna..hehe.. måtte flire litt av ho da!! Poenget mitt med min historie er at jeg hele tiden er konsekvent på hva slags konsekvenser ho får for sine handlinger. Hele tiden er det en konsekvens, rydder ho ikke lekene sine, tar jeg de i en boks med lås, kommer ho ikke når vi sier i fra, så blir det mindre tid til leking osv... Dette er iallefall det som har virket hjemme hos oss!! Ser litt bedring på noen områder, men igjen da...ho er 3 år og veeeeldig i trassalderen!!!! Lykke til videre med kampen! Du "vinner" nok til slutt....
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2007 #4 Skrevet 1. januar 2007 Oiiiii...så da har jeg noe å se frem til?? Min blir 3 i januar.... He he......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå