Koja Skrevet 29. desember 2006 #1 Skrevet 29. desember 2006 og i forhold til mødrene deres?? Jeg mener om mødrene deres gikk mye over, gjorde dere det også??
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2006 #2 Skrevet 29. desember 2006 med den første fødte jeg 2 dg før termin. min mor fødte samtlige barn noen dager før terminen. nå er jeg 2 dg på overtid med nr 2. hadde ikke regnet med det:(
♥ Piadi m/2 nydelige jenter♥ Skrevet 29. desember 2006 #3 Skrevet 29. desember 2006 Mamma har fått alle sine 4 barn før terminen. Jeg fikk nr 1 6 dager før tiden, og nr 2 17 dager over. Begge er jenter
ormeynglet Skrevet 29. desember 2006 #4 Skrevet 29. desember 2006 Med snuppa gikk vannet 24 dager før termin og hun ble hentet ut med ks 20 dager før termin. Min mor fødte meg også tre uker før termin. Er spent denne gangen, men skal gjøre klart i god tid i alle tilfelle.
Samoi, fikk gutt 23.03 Skrevet 29. desember 2006 #5 Skrevet 29. desember 2006 Jeg har født helt på min egen termin begge gangene. Første svangerskap var 1 uke over ultralydtermin, og andre sv.skap var 1 dag etter ul.termin. Denne gangen skal jeg på min egen termin føde 22 mars, mens ultralyd sier 27. mars. Blir spennende å se om det stemmer denne gangen også...;-)
Maren Elise og mamman Skrevet 29. desember 2006 #7 Skrevet 29. desember 2006 Jeg fødte min første akkurat på ul termin, min andre fire dager etter ul termin. Min mor fødte meg tre uker etter hennes og hennes første leges termin, men da hun ankom fødestedet så mente de at den terminen var feil. Dere kan tro legene ble fra seg da jeg endelig kom ut, for fostervannet var grønt og jeg var visstnok stresset. Hadde med andre ord bæsjet i forstervannet, ikke bra. Men det var før ul, heldigvis har vi den i dag. Jeg husker ikke helt hva hun har sagt om mine søstres fødsler men tror hun har gått over med oss alle tre. Den siste ble satt igang pga overtid.
2_TETTE Skrevet 30. desember 2006 #8 Skrevet 30. desember 2006 Ble satt i gang 12 dager over termin og endte med hastesnitt. Min mor fikk rier 10 dager over termin som endte i katasrofesnitt. Ganske likt ja:)
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 30. desember 2006 #9 Skrevet 30. desember 2006 Mamma gikk visst litt over på begge oss barna (hun lever ikke lengre, så jeg må spørre pappa og det er jo begrenset hva en mann husker ;-) men hun hadde visst såkalt lette svangerskap uten mange plager, og det har jeg også. Hun hadde visst også helt ok fødsler, men igjen - hva vet pappa hehe. Kanskje det går i arv? *håpe håpe* :-)
godiva med 3 gull Skrevet 30. desember 2006 #10 Skrevet 30. desember 2006 min mor og mormor gikk 14 dager over termin, jeg gikk 19 dager over med min første, så får vi se nå med nr 2. min mor og mormor fikk bare 1 hver. Vi har i tillegg brukt fra 2-3 døgn på våre fødsler.. Så jeg tror på at det ligger til familien..
Koja Skrevet 30. desember 2006 Forfatter #11 Skrevet 30. desember 2006 Ja det virker sånn, jeg får bare belage meg på 14 dager over tida, og heller ta alt annet som en positiv overraskelse:)
Ønsker3 Skrevet 30. desember 2006 #12 Skrevet 30. desember 2006 Jente nr. 1 kom 3 uker før termin, jente nr. 2 akkurat til termin....så nå håper jeg at det ikke fortsetter, slik at jeg må gå over denne gangen....
Gjest Skrevet 30. desember 2006 #13 Skrevet 30. desember 2006 jeg fødte min første på min termin!min mor måtte ta keisersnitt på alle oss alle tre søsken..
Gjest Skrevet 30. desember 2006 #14 Skrevet 30. desember 2006 Dagen før termin. Eg vart født ein månad før termin -trudde dei. Det viste seg at dei hadde rekna feil på ein månad. Det viste seg m.a. på morkaka og størrelsen min (4260 g).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå