Gå til innhold

Når sluttet dere å være kvalme?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisan!

Sniker meg inn fra 1.trim, er så lei av å være konstant kvalm, er 9 uker på vei og ønsker å øyne lys i tunnelen:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg sluttet på dagen da jeg gikk inn i min 16 uke. kastet opp hver dag i 10 uker. men nå er alt bare bra

Skrevet

Begynner å letne nå, er 22 uker på veg. Men den aller verste kvalmen gav seg ca ved uke 16 tror jeg? Nå er jeg mest uggen, men klarer å spise en del værtfall! :)

Skrevet

uke 27 nå og har spydd som en gris hele svangerskapet. forrige gang ga det seg i uke 23

Skrevet

Jeg er nå 14+5, og fremdeles litt småkvalm...

Noen dager har vært fine, men så har d kommet tilbake.

Uke 9 og 10 var absolutt aller verst :/

Gleder meg til det slipper taket helt, er så slitsomt å være kvalm hele tida.

Skrevet

Tror det sluttet i uke 14/15. Du merker egentlig ikke når det skjer, men plutselig oppdager du; oj, nå har jeg jammen lyst på mat igjen.

Skrevet

hjelper masse med ingefærpiller da! Hvis du kaster opp også..? Har vært mye bedre denne gang pga disse pillene. Heter Urizal og fås på helsekosten. Lykke til!

De fleste blir bedre etter uke 14:)

Skrevet

Ja ingefærkapsler virker ganske hurtig ja. Det prøvde jeg også. Og spis lite og ofte.

Skrevet

Før uke 12 var jeg bra igjen!!! Og slik har det vært i de tre andre svangerskapene også..

Har alltid vært skikkelig kvalm og elendig, men så er det slutt ca i uke 12. Så lyset i tunnelen finnes....

Lykke til videre, og håper du snart er kvitt ihvertfall den verste kvalmen!!!

Godt nyttår!!

Skrevet

Tusen takk for svar!! Det var lenge på noen av dere.. Men får satse på at det gir seg snart. Har vært på apoteket¨å kjøpt ingefærtabeletter, men det står på dem at gravide må ta de i samråd med legen, men har prøvd de og de virker.

Godt nyttår til dere alle!!

Klem fra

Skrevet

Vel.. jeg var kvalm og svimmel til ca uke 14 så var det over :)

Skrevet

Er i uke 18 og kaster fortsatt opp hver dag.

Med førstemann kastet jeg opp frem til 7. mnd.

Skrevet

Det gjekk litt opp og ned med meg, men frå veke 11 vart eg betre, men ikkje heilt "kurert" før i veke 13 :)

Skrevet

Slutta å være kvalm i uke 12. Men kan fortsatt bli det hvis æ vente for lenge med å spise. Eller hvis æ blir skremt. av en eller anna grunn :)

Skrevet

Vet du, føler med deg! Jeg er nå i 26. uke, og spyr fremdeles i dusjen om morgenen, spesielt dersom jeg er overanstrengt/ sliten eller trøtt. Uansett- den konstante kvalmen gir seg som oftest rundt uke 12-14.

Det blir bedre etterhvert som du også kjenner livet til den lille. Mer verdt alt slitet..

Lykke til;o)

Skrevet

Hei:)

Kvalme ja...

Bynte å spy når jeg var 5+3, er nå 13+5 og spy enda...

regner med at det varer en stund ja...

deprimerende å spy!!!

Skrevet

Begynte å bli bedre i uke12/13 og var helt fin i løpet av uke 14/15. Hold ut, det er de færreste som er kvalm mye lengre enn det:o)

Skrevet

Jeg spydde nesten daglig til uke 17-18, ca.

Skrevet

Sluttet??? Er 26 uker og er fortsatt kvalm.... Men har vel ikke kastet opp hver dag siden jeg var cirka 20 uker tror jeg. Nå er det mer sporadisk.

Skrevet

Hei!

Kvalm og spydde de første ukene - etterhvert bare sinnsykt kvalm hele dagen.. UTROLIG slitsomt, men når det er over så er det glemt!?!?!! Jeg var fullgåtte 16 uker når kvalmen gav seg, både i dette og forrige svangerskap. De siste 2 ukene har jeg hatt masser av energi og matlyst! Føler jeg kunne spist en gris..og massevis av sjokolade hele tiden..hehe..

Lykke til!! Kommer til å bli bra om noen uker! Garantert kvitt kvalmen når bebisen er ute ihvertfall(",)

Skrevet

Jeg sluttet å være kvalm i midten av uke 12 tenker jeg.. Men det hjelper å spise ofte. (men ikke mye om gangen da :) )

Skrevet

kvalmen ble gradvis bedre helt til uke 14 da den plutselig forsvant :)

Skrevet

Var kvalm fra uke 6 til litt før uke 9!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...