Gå til innhold

Sommerferie- snuppe på 3/4år. Sydentips?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette er første barnet vårt, så vi vet jo faktisk ikke hva som er ideell ferie til sommeren. Noen som har noen tips å dele? Hva slags type hotell, hva funker, hva funker ikke??

:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heia Endelig mamma :o)

Måtte bare stikke innom tråden din for å høre hvordan det går med dere? Vi var jo så flinke skravlere når vi gikk gravide...:) Dagene flyr nå, ikke sånn som når vi satt hjemme med stormage i sommer...hehe..

Vi skal forresten til Portugal i sommer, Algarvekysten. Har leid ett hus sammen med mamman & pappan min, storesøstra mi & samboeren hennes. Da har vi litt barnevakt, så vi kan ta oss noen kvelder ute etc... Ei venninne av meg som var i syden i sommer med deres baby på 10 mnd sa at det var lurt å eventuelt ha ett vennepar med barn med seg... Hadde visst vært litt "kjedelig" å være fastlåst til hotellet hver kveld, alene synes de iallefall.

Tenk at snuppene våre allerede er 3 1/2 mnd...

Skrevet

tulleku &Oda- halloen og god jul!

Går bra med oss, magevondten synes å være i retur, bekkenet er bra og kiloene færre:):) Snuppa vokser og har blitt riktig rund, og ja, tida flyr. Husker du hvor sakte det gikk fra uke 32 til 36?...

Har kikket på syden, noe barnevennlig, men har som du forslår, tenkt på å reise sammen med noen om mulig. Enten et vennepar eller svigers kanskje.. Leie et hus er sikkert lurt, vet du om noen bra nettsider? Kan sikkert bli kjedelig å reise alene ja..

Lurer på hvor "medgjørelige" de søte små er til sommeren jeg..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...