mammaen til skatten Skrevet 29. desember 2006 #1 Skrevet 29. desember 2006 Vi skal ut å reise, og dit vi skal har vi bilsete og vogn til å låne. Men hvordan gjør vi i forhold til tog og flybuss? Må vi ha med sete der? Og når vi skal fly, bør vi ha med BabyBjørn da? Babyen er 4 mnd.
Happy H Skrevet 29. desember 2006 #2 Skrevet 29. desember 2006 Når vi reiste med fly når jento vår va 5,5mnd hadde vi ho bare på fanget. Brukte ikkje babybjørnen på flyet. De anbefala å amme ved opp og ned stigning, så då e d enklest ut bæresele.. Du må ikkje ha bilsete m til bussen, men om du vil ha ungen din i sete må du nok ta d m sjøl.. sjelden dee har sete til så små på bussen
Gjest Skrevet 29. desember 2006 #3 Skrevet 29. desember 2006 Under take off og landing får du ikke ha babyen i bæreselen - du må da feste den i et belte som de gir deg, som igjen festes til ditt belte. Ellers synes jeg at det er best å ikke ha ungen i bæreselen på selve flyet. Du får heller ikke hos de fleste flyselskaper ha med bilsete inn på flyet uten å ha betalt xtra sete. På bussen kan du ta med sete hvis du vil, eller ha ungen i bæreselen. Har gjort begge deler og det fungerer fint.
en fin gutt og et lite + på cb Skrevet 29. desember 2006 #4 Skrevet 29. desember 2006 ha med deg sela. jeg har brukt den når jeg har gått på/av fly. underveis sitter barnet på fanget. på toget brukte vi vogn faktisk... han lå i den underveis.men det er jo ingen problem å ha babyen i sela eller påfanget. men husk bare en ting... ha med minst mulig handbagasje. hvis dere er to som reiser gjelder det dere begge. mitt tips ang amming ved take off og landing, er å amme. meen... hvis babyen tar sutt så er det supert også. tidligere spiste min gutt alt han fikk fra puppen, og gulpet etterpå. derfor har han fått sutt, og når livet på flyet evt har blitt for kjipt så har han heller fått puppen!! "spart" den til slutt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå