Gå til innhold

Noen som vet hvor mye det koster for en IVF behandling totalt i Norge???

Anbefalte innlegg

Jeg lurer på dette bare fordi jeg har ett sted i utlandet som jeg vet om hvor det finnes en kjempebra lege og assistenter. Tenkte bare å hjelpe de som er utolmodige som vil bli behandlet jeg... Derfor vil jeg først vite hvor mye det koster her i Norge, og deretter sette inn ett nytt innlegg hvor jeg kommer til å forklare hvor dere skal og hvor mye det koster. Evt, vil jeg også vite hvor mye dere betaler totalt og samt hvor mye dere får igjen fra trgdekontoret av totalsummen. Vil bare være snill og hjelpe de av dere som vil ha barn, samt vil reise hvor som helst for sitt barneønske... Jeg kan ordne med telefonsamtale og timebestilling pr mail med legen som kommer til å utføre dette...

Fortsetter under...

Dette hørtes interresant ut hvis det er billigere, og hvis det kanskje ikke er så lang ventetid der også. Hvis du legger ut spm på assistert befrukt, så kan de gi et ordentlig svar. Har lest litt der, men har ikke blitt så mye klokere. Men vet at man får igjen på medisiner det man bruker over kr. 15000. Så man må ut med ihvertfall 18-20000 utenom det man får igjen tror jeg. Litt usikker. Skal til legen neste uke og få vite mer.

Da blir det vel kansje ikke så lurt likevel? Jeg måtte ut med totalt 30000 som jeg betalte for ICSI i tyrkia...Dette var inkludert medisiner som sykehuset ordnet billig for oss. Vi slapp sånn sett med å betale for svindyre medisiner som finnes på apotekene i tyrkia. Det var en kjempe luxus sted.... gapte nesten når jeg så sykehuset... en stooor flatskjerm på venteværelset....soffaer av siste og beste kvalitet... Så kunne man ikke se ett eneste hårstrå på gulvet som er laget av hvite blanke marmor steiner ... Sykehuset var av 7 etg... men aldri i livet har jeg sett en sååååå ren sykehus altså... ikke her i norge engang...Alt man betaler da er verdt det... Hvertfall når man har blitt gravid av behandlingen man har fått....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...