Anonym bruker Skrevet 29. desember 2006 #1 Skrevet 29. desember 2006 Inntil jeg har klart å bestemme meg for hvilken prevensjon jeg skal bruke fremover, må vi (desverre) bruke kondom. Til nå har vi brukt Profil, men synes ikke den er noe bra. Føler at kondomen glir så dårlig, selv om vi bruker glidemiddel. Ikke noe godt. Synes nesten det svir litt inni skjeden etter sex også. Hvilke kondom-merker foretrekker dere? Noen som har prøvd rfsu sin Zenith? Leste at den skulle være veldig bra, siden den var ekstra tynn og ledet kroppsvarme. Blir en mer naturlig følelse. Håper noen kan hjelpe:-)
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2006 #2 Skrevet 29. desember 2006 Vi bruker to forskjellige, jeg liker best Easy on. Jeg ser den ikke så ofte i butikken, men kondomer kan jo lett og diskret bestilles på nettet. Er det vi gjør iallefall, da fins det større utvalg og det er billigere. også slipper man den turen til apoteket eller butikken.. jeg hater å slenge en pakke kondomer på rullebåndet sammen med alle andre varene.
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2006 #4 Skrevet 29. desember 2006 www.kondomeriet.no hilsen en annen anonym
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2006 #5 Skrevet 29. desember 2006 Hei! du kan gå inn på www.kelkoo.com. Der fins en rubrikk som heter erotikk. Der finner du flere ulike nettbutikker for sexleketøy og kondomer. er mannen min som bestiller her i huset, så vet ikke hvilken han bruker.
Clementine Skrevet 29. desember 2006 #6 Skrevet 29. desember 2006 Du kan jo også kjøpe de mix-pakken som finnes i mange dagligvarebutikkene. Vi bruker de, tror det er to av hver type. Jeg merker ikke noe særlig forskjell på de forskjellinge, men er jo morsomt å variere litt med jordbærsmak, knudrete gummi, sort farge osv. Tror det er RSFU sine.
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2006 #7 Skrevet 29. desember 2006 Når jeg var singel brukte jeg bestandig Easy! Har best erfaringer med den.... og mange gode minner... hehe....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå