Gå til innhold

Svangerskapskurs Buskerud

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg lurer litt på dette med svangerskapskurs. Jeg går kun til fastlegen og har ikke vært hos jordmor annet enn når jeg var på ul. Jeg har ikke fått noen informasjon hos lege eller andre steder om svangerskapskurs, og lurer litt på om man må finne ut av dette selv eller om det kommer et tilbud om svangerskapskurs el.l. Jeg har termin 4.juni og skal føde på buskerud sentralsykehus. Noen som vet noe om dette og eventuelt skal på kurs i Drammen etter hver???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De skal ha svangerskapskurs på BSS, hadde det for noen år siden ihvertfall...Ta en tlf dit å hør...

Div tilbud om slike kurs må man stort sett finne ut av selv, men ofte får man slik info hos JM også.

Skrevet

mener å huske at Sb har svangerskapskurs, som blir satt opp blant de som tar kontroll der, men åpent for alle. ring føde/barsel-pol og hør. har du ikke fått sånn innkalling i uke 15 for "bli-kjent" kontroll? du kan også be legen din henvise deg til jordmor der evt i kommunen der du bor. jeg skal gå annen hver gang til jordmor og lege, så jeg blir henvist til sykehuset etter neste legetime. Hadde gode erfaringer med SB fra forrige fødsel.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...