min første hjerteknuser Skrevet 29. desember 2006 #1 Skrevet 29. desember 2006 hei jenter.. de siste nettene har jeg nesten ikke latt min kjære mann sove fordi jeg har snorket så høyt!!! noen flere som opplever dette... for det har vært så ille at jeg vurderer å sove i et annet rom så han får sove litt, nå skal det være sagt at han sover veldig lett...
Gjest Skrevet 29. desember 2006 #2 Skrevet 29. desember 2006 JA!! Herregud, så bra det er flere! Jeg har ALDRI snorket i hele mitt liv, men nå vekker jeg meg selv av at jeg brøyter i vei som en annan sjømann! Helt merkelig, det er akkurat som om musklene eller vevet eller hva det er, bak i halsen har blitt slappere! Ah, så det er kanskje håp om at det går over da... :?
Monie<3 07 <3 11 <3 Skrevet 29. desember 2006 #3 Skrevet 29. desember 2006 Har bestandig snorket mye jeg....
Mommi Skrevet 29. desember 2006 #4 Skrevet 29. desember 2006 Du er ikke alene! Vanligvis er det jeg som klager over dårlig søvn, pga. at mannen snorker. Men, når jeg er gravid er det omvendt...Jeg nekta i det lengste, men en avslørende video-snutt av meg på sofaen i en ettermiddagshvil, har fått meg til å innse at jeg høres ut som en bulldoser! hehe
Pooos PoPpEkLaR :) Skrevet 29. desember 2006 #5 Skrevet 29. desember 2006 jepp, snorker så jeg våkner av det selv.....mye shnørr (sorry...) er kanskje derfor--- Var sånn i forrige ssvangerskap også..ikke morro..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå