Gå til innhold

bærum eller ullevål?


Lykkelioggla

Anbefalte innlegg

Noen som har noen mening om bærum sykehus eller ullevål sykehus? Får ikke bestemt meg om hvor vi skal søke...

 

Ikke lett å ha bestemmelsesvegring:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror det er vanskeligere å få plass på ullevål, hvertfall hvis du ikke bor rett i nærheten..

Jeg kommer til å søke Bærum, men bare fordi det er kortest vei, og jeg vet jeg ikke blir "nektet adgang" pga mange fødende..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg soknet til Ullevål og søkte meg dit. Men da fødselen var godt i gang, fikk jeg beskjed om at det ikke var plass. Måtte derfor velge mellom Ahus og Bærum, og valgte Bærum på jordmors anbefaling.

 

Min erfaring med Bærum er veldig god. Det var lite og oversiktlig, få fødende om gangen, god hjelp og hyggelig betjening. Dessuten fikk vi et familierom, der vi fikk god tid til å bli kjent med den lille.

 

Jeg vet med meg selv at jeg ville valgt Bærum, fordi jeg ikke hadde orket belastningen ved å bli sendt på dør på Ullevål en gang til. Det er helt pyton ikke å vite hva man har å forholde seg til, og plutselig måtte bytte sykehus. Det slipper du på Bærum. Da kan du bruke god tid til å bli kjent med fasilitetene der på forhånd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var kjempe fornøyd med Bærum, jeg likte det å ligge der. En venninne fødte på ullevåll hun trivdes med det, men jeg likte bærum best ut i fra det jeg så... De bruker mye epidural og er flinke, og det er ikke så STORT som ullevåll

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bærum var fantastisk:)...jeg ble stoppet i døra på ullevål, vannet hadde gått......"da har du et problem" sa de!!!..."vi har ikke plass"...jeg vil iallefall ikke søke meg til ullevål denne gangen!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

er det ikke bare de kongelige som får føde på riksen a? Ikke ola nordmann hvertfall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:-)

Da har jeg vel litt blått blod i årene jeg da....

Hvis man søker tidlig har man gode muligheter til å få fødeplass. Veldig fornøyd sist gang....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...