Ønskersegenlitenbaby Skrevet 29. desember 2006 #1 Skrevet 29. desember 2006 hei hei.. alle snakker om at de kjenner livmoren eller at de ikke kjenner den.. jeg venter først man, er 14 uker på vei og lurer litt på kordan kjennes livmoren og hva leiter man etter for å si det sånn:) ?? takk for svar på forhånd:)
mill@jenta Fødte Lucas 7/6 Skrevet 29. desember 2006 #2 Skrevet 29. desember 2006 Man kan etterhvert som livmora vokser, kjenne at den kommer opp over toppen på skambeinet. Man kan da kjenne at det er hardt der..
Fire småtroll Skrevet 29. desember 2006 #3 Skrevet 29. desember 2006 Hvis du legger deg flatt på ryggen eller står rett opp og ned og legger hele handa nederst på magen din og klemmer litt inn... Da kjenner du etterhvert noe hardt og rundt som stikker opp, som en appelsin, og etterhvert som en grapefukt, ball, større ball, badeball :-) Nå er jeg i uke 17 for tredje gang og når jeg legger meg ned med handa på min mage kjenner jeg livmora som snart når opp til navelen, og av og til kjenner jeg små spark og bevegelser. Kjempekoselig!
Bebbies i magen Skrevet 29. desember 2006 #4 Skrevet 29. desember 2006 For meg så vil jeg si at jeg kjenner noe som er litt hardere enn magen min når jeg ligger flatt, og hvis man da kjenner litt oppover kjenner du tilslutt en kant. Da er det der livmoren slutter. Men det er vanskelig. Spesielt så tidlig. Jeg er i uke 19, så jeg kjenner min godt opp til navelen nå.
#Aurora har tre gutter# Skrevet 29. desember 2006 #5 Skrevet 29. desember 2006 Har prøvd jeg også..men har gittopp finner den ikke.Men er ikke noe bekymret over det.Skal til jordmoren for 2 gang er 8jan (24uker da)så hun prøver vel.Gjorde det siste også men fant den ikke.
Klompens 4. (høygravid) Skrevet 30. desember 2006 #6 Skrevet 30. desember 2006 Oiiii..... nesten likt nick vi to!!! Skal vi gjøre noe med det?
Gjest Skrevet 30. desember 2006 #7 Skrevet 30. desember 2006 Det der lurte jeg også veldig på, men tro meg, når livmora begynner å vokse, så veit du at det er den! Er i uke 22 nå, og det er ingen tvil lenger, for å si det sånn. Men jeg hadde nesten ikke mage i det hele tatt fram til uke 19.
Ønskersegenlitenbaby Skrevet 30. desember 2006 Forfatter #8 Skrevet 30. desember 2006 til klompsen:) det får du bestemme
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå