Gå til innhold

Juni: Gir dere mat til faste tidspunkt?


~Endorfina~

Anbefalte innlegg

For det gjør ikke vi, mye fordi dagene starter til helt forskjellig tidspunkt hver eneste dag, alt fra 06-10... Gir grøt en el annen gang mellom 10 og 14.

 

Litt mer likt om kvelden. Pleier gi grøt i 18-tida og pupp kl. 19, så sover hun ca 1930...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, for det er forskjellig når han våkner om morgenen, og til hvilke tidspunkter han sover på dagen. Han våkner som regel mellom 6 og 7, og da får han pupp og sover litt igjen. Da kan han være klar for å stå opp klokka 8, eller den kan bli 10. Så måltidene blir til forskjellige tidspunkter da, ja. Dessuten er det forskjellig hvor stor appetitten hans er. Noen dager ønsker han mat oftere enn andre dager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

min gutt står opp mellom 7 og 8. steller han, han leker mens jeg lager mat. så spiser han litt frukt kl 12, middag når vi spiser ca kl 1530. og kveldsmat kl 19.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spiser han bare frukt mellom kl.8 om morgenen og 1530 om ettermiddagen? Er han fornøyd med det? Jeg synes det hørtes litt magert ut. JEG hadde i hvert fall ikke vært fornøyd med bare frukt i løpet av 7 timer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

slapp av...

 

huff da.. jeg lager grøt mens han leker på gulvet ...*rødmer*. trodde jeg hadde skrevet det..

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nope...r ik sjangs...MEN etter nyttår skal jg prøve å stå opp og bysselalla for natta til samme tid hver dag...så kanskje d blir litt mer system på dagen også?!? han har ik/ er ik spes glad i å sove så alt spørs på hvor lang tid jg brukte/bruker på å få han til å sove og hvor lenge han sover (alt fra 5 min til 2 timer) så...dagene våre r aldri like nei!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke faste tidspunkter nei, det kommer ann på når han våkner på morgenen (en gang mellom 6 og 8), men han spiser med ca 4 timers mellomrom...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var jo godt å høre da. Ikke faste tidspunkter her heller. Spørs når Tassen våkner og nr han sovner. Kan variere masse. Noen ganger blir det 1 lur, og andre ganger 3.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har ikke faste tidspunkter.. Vi tar det litt etter hvordan og hvor lenge han sover! Men middagen får han alltid mellom 3 og 4! Bare vi får inn 4 måltider og amming så er både jeg og gullet fornøyde! =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...