Gå til innhold

Hvordan i alle dager klarer dere det???????

Anbefalte innlegg

Dere med unger som skriker, hyler, sparker, slår, skaper seg for ALT????????????????????

Aldri vet hva som forårsaker det, bare en liten ting kan være nok, til og med når hun får det som hun vil, skaper hun seg og ikke vil alikevel...

Gir opp, dette takler jeg ikke...

HVa i alle dager har jeg gjort galt??? Ingenting nytter jo...

Har gjort ALT som jeg har fått råd og tips om, og mer til...

Hun bryr seg rett og slett ikke om noen ting...Evnen til empati og sympati er fullstendig fraværende...

KAn ikke bare noen komme og skyte meg i hodet? sukk.........

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7581632-hvordan-i-alle-dager-klarer-dere-det/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dersom jeg skyter deg i dag, kan du skyte meg en annen dag? Bytte litt på?

Tvilhold på de gode stundene. Husk det morsomme. For noe er det alltid. Om ikke annet noe de har sagt rett fra levra, som var totalt upassende men morsomt i ettertid. Og ta en dag av gangen. Vi har hatt en oppturperiode frem til ca 1. des, så en nedturperiode frem til jul. Håpet er at når julemaset er over vil vi igjen få en opptur. Det må være lov å håpe.

Livet er tøft, ja,, det skal du få meg til å tro.

Er vel en av de som vet alt om det. Men sliter alikevel til de grader med å klare å takle ungen.

Avlastning er et fremmedord her, ingen familie, ingen venner som er villige.

Og hver 5 helg fra offentlige er en vits, det hjelper da ikke en plass.

Har ingen diagnose på henne heller.

Henvisning sendt, men ting tar jo tid vet du.

Føler så med deg.Aner ikke hvor mange tårer jeg har felt pga skyldfølelse og utmattelse.

Hvor mange ganger jeg har bare lyst å gå og ikke se meg tilbake akkurat da.

Men som sagt ovenfor er det så utrolig å se på de gode tingene og det er det som får en til å gå videre.

Her også tar det tid med utredning og avlastning....????+ ja hva er det.Far tok sakene sine å flyttet til andre siden av landet så 2hver helg er en vits.

Nå har jeg ladet batteriene for min sønn dro på visitt til sin far den 20 des og kommer hjem til fredag.

Gruet meg veldig pga har aldig vært borte fra han så lenge, men har heldigvis mange venninner som har tuppet meg i rompe og bedt med nyte det nå, vile ut og la far ta seg av verdagen i disse 2 ukene.

Og ja jeg har gjort det og gleder meg til å se han igjen nå.

Du er ikke alene.

Annonse

Vi har blitt henvist gjennom HS til PPT, og skal på kurs på fam vern kontoret for foreldre med vanskelige barn. For å kanskje få hjelp til å takle henne.

Vi sliter, og jeg blir lei meg, for det føles som en ond sirkel, og blir mye kjefting i tillegg.

Hun forstår virkelig ikke hva vi sier til henne av og til, hun bryr seg i alle fall ikke.

Takk for svar -HI-

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...