smillamilla Skrevet 29. desember 2006 #1 Skrevet 29. desember 2006 sikkert et dumt spørsmål for de som vet, men hvor store skal de være? dekke heile puppen? var på apoteket og kjøpte idag, og syns de så så veldig store ut så jeg kjøpte XS. bruker ca 80C i BH for tida (75 B til vanlig..) men de kjennes litt små ut? ser for meg at de bare kommer til å "skli av".. noen erfaringer???
Bea80 & Gullgutten Skrevet 29. desember 2006 #2 Skrevet 29. desember 2006 Jeg har kjøpt på spar kjøpt og de var one size....de ser gedigne ut, men jeg har ikke prøvd dem. Passer sikkert hehe......
miniinme Skrevet 29. desember 2006 #3 Skrevet 29. desember 2006 jeg fikk i gave av søsteren min, og hun hadde kjøpt str M, syntes også at de så utrolig store, og dro for å bytte de. Men dama på apoteket sa at jeg kom helt sikkert til å trenge så store, fordi puppene kom til å dobble seg når melke produksjonen kom igang....og jeg bruker samme som deg i str bh;-) Så jeg tok sjansen på M...
smillamilla Skrevet 29. desember 2006 Forfatter #4 Skrevet 29. desember 2006 takk for svar! håper jeg får byttet de.. tror jeg skal prøve iallefall en større størrelse! hehe.. merkelig at de ser så gigantiske ut!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå