Gå til innhold

kjære søte, snille dere *seere:-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som kan se litt inn i det nye året for meg, og kan se noe om hvordan ting arter seg medfamiliesituasjonen ?spesielt da:

kjærligheten

barna

ev jobb

osv..????

please??? snille dere..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hmm fødselsdato glemte jeg,,, :-9

meg, 120276

han 090877

nr en 070104

nr to 130506

Skrevet

til forsiden igjen i håp om at noen ser det:-)

Skrevet

Hmmm, får en følelse av at du sliter litt med en av de eldre i fam, klarer ikke se om det er dine forldre eller hans. kan dette stemme?

vel, skal en av barna begynne i barnehage? eller iallefall noe nytt i deres liv, iallefall, så blir det å gå bra :-) de/den kommer til å stortrives

:-)

må ha svar på dette før jeg kan se litt nermere på deg, er lenge siden jeg var på. ¨må ta pauser hvet du.

kan du skrive f.datoer på svaret?

Skrevet

hmm ja sliter med svigers:-( så stemmer det ja.

Håper minsten skal få plass i bhg ja:-) så håper det stemmer..

skrev f datoer lenger opp, men tar det igjen jeg:-)

jeg,----------------120276

mann ------------090877

eldste barn---- 070104

minste barn--- 130506

takk for at du gidder:-) godt nnyttår

Skrevet

Grunnen til at jeg spurte er at jeg fikk denne følelsen av at det desverre ikke vil bli bedre med svigerforeldrene dine med det først, meeeeeen ser ett barn, og dette vil gjøre situasjonen deres bedre :-)

men om det er de du har fått, eller ett nytt vidunder er jeg noe usikker på, siden ditt yngste er så liten enda. (kan overlappes litt av og til når de er så små)

får en følelse av at mannen din enten ikke har jobb eller ikke trives der han er, men poenget er at det vil ordne seg :-) i tillegg vil jeg påstå at høsten 2007 vil økonomien deres bedres radikalt. (får opp lotto hihi) kanskje dere ska spille det! kan ta kraftig feil der da, men det vil iallefall bedre seg vennen :-)

klem og lykke til

Skrevet

tusen takk skal du ha,,,:-)

regner ikke med det ordner seg med svigers selv nei:-(

krysser fingrene for at dette slår til da hehe,, men håper inderlig det er minsten du ser og ikke enda et barn :-s

Tviler på det ville gjort situasjonen bedre,,,

lotto skal spilles nå i alle fall, hehe...

godt nyttårs klem til deg:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...