Mari+Lukas06+Vilde08*fødeklar Skrevet 29. desember 2006 #1 Skrevet 29. desember 2006 4 mnd. og suuurker mye på dagtid nå? Til å bli passelig tøven av dette :-p
Gjest Skrevet 29. desember 2006 #2 Skrevet 29. desember 2006 tror det er smittsomt.......har en surkunge selv for tia,hehe... å jammen satt han ikke å sutra å kikka på søskene som spiste is !!!! dette lover ikke bra =)))
Gjest_1001 Skrevet 29. desember 2006 #3 Skrevet 29. desember 2006 Tror det surkler i alle beibisser for tiden
tulleku *Oda-06 Alma-09* Skrevet 29. desember 2006 #4 Skrevet 29. desember 2006 Vi har jo ganske jevngamle barn attpåklatt og mari81... Oda har også vært litt surkete nå om dagene... har en kul nede i gommene, tror en tann er på vei.. + at det blir kanskje mye selskapeligheter for de små i juletia?? idag har vi hatt en mer vanlig dag.. lang trilletur på formiddagen, og ikke masse folk på besøk... og hun har vært mye mer fornøyd idag:)
Gjest Skrevet 29. desember 2006 #5 Skrevet 29. desember 2006 tror nok det er litt for mye av det gode for tia ja...=) var på juletrefest....væææh sier jeg bare...satt å vippa å vippa på stolen,for å få han til å sovne,men nei...ble ikke bra før vi kom hjem,og han fikk sove.hehe. har ikke merka tannebiss på tur,men han både sikkler og klør mye.så di er vel på tur... ikke rart ungene surker...er mye bal og uvante ting i jula.men morro da =)
børdi Skrevet 29. desember 2006 #6 Skrevet 29. desember 2006 min sutret i nesten 3 mnd!!!!!! holdt på å gå fra skaftet,:-( konstant sutring, hele dagen lang , hvert våkent minutt. Fra ca3 - 6 mnd. men nå er det gitt seg , han er nå 7,5 mnd
tulleku *Oda-06 Alma-09* Skrevet 29. desember 2006 #7 Skrevet 29. desember 2006 Oisann. Det hørtes ikke no særlig ut... Satser på at det er forbigående her ;P enkelte dager virker hun faktisk litt snurt på meg, for jeg får bare surleppa...også med engang pappa kommer til - stoooorglis! Hm.. også er hun veldig begeistra for besteforeldrene sine (heldigvis!!) blir hun for sutrete får vi levere henne til dem noen kvelder...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå