Gå til innhold

Drammenstråden for "sliterne" i Drammen og andre prøvere. NY 29.12.2006

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei Piami og Hebbie, kupper dere tråden vår?????

Lite action her inne for tida uten Litjpia, så tråden har vel egentlig bare dødd ut. Jeg holder meg mest til assistert befruktning.

Jeg tror ikke det gikk så bra med Snupp/lillekylling heller dessverre, mistet på nytt for noen dager siden, hvis jeg har forstått det rett. Utrolig trist at det skal gå galt så mange ganger for noen. Har ikke snakket med henne, men det har tydeligvis ikke dere heller? Kan bare tenke meg til hvordan hun må ha det nå....

Vi er faktisk snart klar for prøverør. Skal inn til samtale om en måned, og håper det kan bli oppstart ikke så lenge etter det. Det har gått utrolig fort, håper det er dette som gjør susen for oss. Så hvis du planlegger nr 3 veeeeeldig snart Piami, så kan vi gå gravide sammen. :o) Jeg går og drømmer litt om baby i februar-08, da blir det liksom litt balanse i regnskapet mitt.

Hebbie, du får si ifra når du vil ha babycompen tilbake. Den gjør nok egentlig ikke noe mere nytte enn ladycompen min pga uregelmessige sykluser, så fertilityfriend har måtte gjort mye av jobben. Compen er helt forvirret stakkar.

Håper dere har det fint jenter. Det hadde vært hyggelig å treffe dere snart.

Klemmer

Blir så lei meg nå jeg.. Orker nesten ikke kommentere det engang. Tårene triller for deg lillekylling :(

Er så forbanna urettferdig bare !!

Hvem er med på en kaffe på fredags ettermiddag/kveld ? eller en annen dag ?

• 3 uker senere...

Får gi et bidrag før tråden dør helt ut......

Jeg har vært sykemeldt en stund siden kroppen min sa plent stopp.

Tempene har vært høye en god stund, men compen har ikke gitt beskjed om at noe er på gang. Syntes det var lenge siden mensen og tok en el-test bare for å sjekke. Teststreken kom frem før kontrollstreken, noe som aldri har skjedd tidligere. Gjett hvem som var rimelig ergelig for at de to graviditetstestene jeg hadde liggende lå i Hønefoss og jeg var i Arendal. Med alle helligdagene i sikte, startet en desperat jakt på en test. Heldigvis fant jeg en strimmel-test i veska, men hadde litt blandede følelser i forhold til å ta testen.

Barndomsvenninna mi fikk heldigvis overtalt meg til å ta testen, og siden har jeg svevet rundt. Den ble nemlig positiv!

Er ikke helt sikker på hvilken uke jeg er i enda, da siste mensen var litt rar. Likevel testa jeg negativt i begynnelsen av mars og merket det jeg i ettertid ser var symptomer i midten av mars. Håper det blir mulig å få en ul hos gyn om ikke så altfor lenge.......

Hadde vært artig å treffe dere igjen snart!

MaybeMe?: Masse lykke til videre med prøverør!

Klemmer fra

GRATULERER SÅ MYE TOMELLEN!!

Så koselig og høre at det klaffet.. :)

Her går jeg bare og venter på TR. Pausemnd fra pergo nå og skulle hatt mensen 6.mars... Fortsatt ikke dukket opp!!

Men men..

Men går det ann og ha eggløsning/bli gravid når syklusene er så lange?? Noen som vet??

Ellers har jeg provera liggende her, så kommer ikke tr snart spiser jeg de slik at jeg får begynt på pergo igjen!!

Ellers er det ikke mye å si annet en God Påske!! :)

Annonse

Hei hei jenter...

Da er jeg her inne igjen;-(

Gleden ble ikke så stor denne gangen heller, har bare følt meg så trist og lei vært hjemme og bare slappet av å tenkt.

Etter 4 sa blir en bare sliten og tom innvendig, mange tanker som melder seg hver gang;-(

Jeg har vært på sykehuset, og de ville sette meg på crinone (hormontillskudd)

Så jeg skal hente de nå etter påske på apoteket, ble litt sinna på de for de kunne de gitt meg når jeg var der på kontroll 1 gangen etter pos test nå...

Men men det viktigste er at jeg får hjelp nå.

Jeg har startet på refleksologi i Larvik, dette tror jeg hkelper meg veldig, hun tar fotsoneterapi og akupuntur hihi sikker litt skrivefeil men det får dere tåle;-)

Hun tror jeg kommer til å bli gravid fort igjen for jeg viser veldig respons på disse behandlingene.

Så ja jeg er her atter en gang i håpet om en ny spire, da blir det 5 spiren så da får den bo i magen til mammaen sin å bli stor baby;-)

Klemmer fra meg

Du mener 7. ?? Du har jo 2 barn fra før av og 4 sa`er blir vel 6 og med neste blir det 7 ;)

Veldig trist å høre snuppa. Hadde virkelig håp for dere denne gang. Men vi krysser fingrene for dere og håper at den neste sitter all the way !!

Sånn da var jeg tilbake, driver å baker brød : ) hehe.. totalt ulikt meg.

GRATULERER Tomellen = ) = ) = ) = ) = ) = ) = )

Håper alle sammen her inne har det bra og jeg håper dere vet at dere velkommen inne på drammenstråden på dinbaby. Ingen av oss som er gravide lengre og kan dermed gjøre som "vanlige" folk. Drikke kaffe f.eks = )

Ja det blir det 7 spiren, men nå var det 4 aborten;-)

Uff jaggu meg mye tall en måå holde styr på. ikke lenge til dere er inne på 1 trim igjen noen av dere på dib hihi....

Vi brukte 10 mnd på Nathalie så det kan jo ta en stund før vi er på 1.tri da.. Skal jo ikke begynne å prøve på neste før jeg har fått meg jobb. Tidligst i januar 08. Og tar det da 10 mnd-1 år så blir det jo en stund til !

Håper på at dere har vært gravide og fått babyer innen den tid.. ! = )

Halloen drammensjenter!

Gratulerer å masse til Tomellen!!!! Tenk at det endelig var din tur. Jammen på tide synes jeg. Har fått med meg at du var sykemeldt, for jeg var på et kurs på menighetshuset og da prøvde jeg å stikke innom deg. Er du tilbake snart, eller blir du sykemeldt en stund nå? Det blir spennende å se hvor langt du er på vei da. Håper det er noen uker da, så slipper du litt av de første tunge ukene.... Du får holde oss oppdatert.

Fruen81, det var utrolig trist å høre at det gikk galt ennå en gang. Hvor går veien videre for dere nå? Skulle dere sende søknad om prøverør nå over påske? Håper dere klarer å se fremover, og at vi får bli gravide begge to, enten med prøverør eller på vanlig vis. Masse klemmer til deg!

Jeg går og venter på min siste IKM før vi skal inn til samtale om prøverør. IKM er neste mandag, og jeg håper så inderlig at jeg kan ringe og avbestille den timen vi har på torsdag. En nervepirrende uke for meg!! Vi har vært noen dager på påskeferie, men nå er det full fart med jobbing igjen. Har tjent greit disse røde dagene, men det hadde vært deilig med skikkelig påskeferie. Håper å være hjemme med baby neste påske, hehe.

Stå på med prøving da jenter, og hold liv i tråden!

Lillemille, det spørs vel om du ikke burde ha pausemåned fra pergo hvis du ikke får EL da? Kanskje det er bedre å gå på det flere måneder i strekk? Håper iallefall tanta di finner det for godt å dukke opp snart, eller at det viser seg at du er gravid! Kjedelig å vente på den måten, bare spør Tomellen!

Håper alt er bra med dere alle ellers. Hadde vært hyggelig med treff snart. :o)

Masse klemmer til alle

Hei hei gratulere sååå mye tomellen!!!!!!!!!!!!!

Jenter jeg skal til for undersøkelse i sykehuss gyn før lap det skal jeg 15 mai er litt redd men gjø alt forå få spire :):):)

Men nå har ikke tante kommet på besøk :):) håper ikke den kommer men jeg er redd får å ta en test utrolig red for å bli skuffa men har flt meg kjempe sliten og trøt i det siste:( men men får håpe det gikk denna gang :) er til og med redd for å gå på do :(:( redd får å se tanten har kommet.... men men får bare krysse fingerene

Annonse

Hei hei...

sorry Fruen81 at jeg ikke var innom her etter du skrev inne på drammenstråden - har vært litt hektisk her hjemme. Fredrik blir mer og mer aktiv og krever at jeg skal leke medham fysisk hele tiden og da får jeg ikke gjort noe ;o)

Så trist at det gikk galt denne gangen - men håper du blir snart gravid igjen. Håper behandlingene dine hjelper !!!!

Har tenkt fleeeere ganger på å stoppe når jeg kjører forbi, men jeg skal jo alltid et eller annet. Slik er det når jeg er i Drammen - har enda ikke vært på gamlejobben og vist Fredrik - hver gang jeg skal gjøre det før et ærend så skjærer det seg med at jeg er sent ute eller det blir plutselig forandring i planene.

Gratulerer så masse med spiren Tomellen - så koselig at du har blitt gravid.....Du får legge ut hvor langt du er på vei - er jo kjempespennende...

Maybeme - foreløpig så haster det ikke med babycompen, skal ikke prøve før jeg er i fast jobb og det blir jo noen måneder til. Men hvis du ikke bruker den så kan jeg alltids få den så den er klar når jeg skal prøve. Får huske på dette neste gang vi sees - som jeg håper blir snart.

Får jammen meg brukt skoene bra - har ikke fått vondt i beina til nå :o)

Trimmer hardt for tiden for å gå ned i vekt - har gått ned rundt 4-5 kg på 2 uker....håper det bare fortsetter...Er så drittlei daufettet rundt meg ;op

Hei Hebbie og resten av gjengen......

Jeg kom dessverre ikke lenger enn til 7+0 før det endte i SA natt til mandag. Er lenge siden jeg har hatt en så tung uke, og hadde aldri klart meg uten gode venner jeg har fått her inne.

Heldigvis er mannen med på videre prøving så snart kroppen min er klar for det. Vi er blitt enige om at vi starter prøvinga for alvor etter at jeg har hatt en normal mens, men kommer ikke til å gjøre noe for å unngå ny spire før den tid heller........

Skal til gyn på torsdag og diskutere veien videre. Selv om jeg får mye bivirkninger håper jeg at det er mulig å fortsette med Pergo litt til.....

Ta godt vare på dere selv, jenter, og ha en fin helg!

Klemmer fra

Da har jeg vært en tur på sykehuset - heldig som jeg er......

Fikk feber på fredag kveld og kontaktet legevakta som ville ha meg inn for sjekk. Ble sendt rett derfra og opp på gyn.avd. hvor jeg ble lagt inn.

Blodprøvene viste at jeg hadde infeksjon og livmora var øm så det var ikke behagelig å bli undersøkt. Mannen i huset sier at jeg har blitt "ultrasjekka" og det er ikke langt unna sannheten........

Jeg ble utskrevet i går i 12-tiden og holder meg hjemme på sofa'n. Skal gå to antibiotikakurer og ta ekstra jern i tillegg til gravitaminen fremover. Må ta nye blodprøver hos fastlegen etter jeg er ferdig med antibiotikaen.

Er fryktelig spent på hva gyn sier på torsdag med hensyn til videre prøving. Ville jo helst ha starta med det så fort blødningen er over, men jeg har vel i grunnen innsett at jeg vil bli bedt om å vente til jeg har hatt en mens pga kompliasjonene.

Ha en flott søndag!

• 2 uker senere...
  • 3 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...