MaybeMe? Skrevet 4. januar 2007 #26 Del Skrevet 4. januar 2007 Hei jenter, og godt nyttår! Dette er året vi har ventet på..... Jeg startet året på jobb kl. 7.00 1. nyttårsdag, hardt og brutalt! Nå føles det som om jeg aldri har hatt ferie, hehe. Rart hvor fort man glemmer. I dag har jeg min første akupunkturtime i dette nye året, men først tenkte jeg jeg skulle snike meg enda en tur på Panduro...... ) Kjenner ut som om TR er på vei hit, ikke overraskende denne gangen. Kommer hun i morgen så stemmer iallefall både tempen og kroppens signaler, selv om det statistisk sett er helt på trynet! Fulgte med på tempene dine Litjpia, og så at de stupte veldig. Hadde jo håpet du var gravid da, selv om du lovet å vente på meg. Mine temper stiger alltid helt til IKM, og kanskje litt etter det og. Er det noe galt med kroppen min??? Lurer litt på om jeg skal starte på ny pergo-kur denne gangen eller ei. Det gjør det jo litt lettere å ha kontroll på syklusen, men så kjedelig med hormoner hvis det ikke er noen vits.... Gleder meg til treff 11.! Det er vel nesten et år siden vi har hatt et rent prøver-treff, kanskje ikke siden første gangen. Piadi ble jo gravid med en gang, og så fyltes det på med flere gravide. Dette blir koselig jenter. Gleder meg til å møte dere jeg ikke har møtt før og, hei til deg Mervis! Jo, forresten, Litjpia, Lillekylling og jeg møttes jo i sommer, det hadde jeg glemt. Har vi avtalt tid og sted? Lillekylling snakket om Lerretet. Nyttårsklemmer på etterskudd! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7581214-drammenstr%C3%A5den-for-sliterne-i-drammen-og-andre-pr%C3%B8vere-ny-29122006/page/2/#findComment-7638806 Del på andre sider Flere delingsvalg…
ღLitjpia24 is hurtingღ Skrevet 4. januar 2007 Forfatter #27 Del Skrevet 4. januar 2007 Ja de stupte noe helt vilt! Skjønner ikke hva som skjer. Imorgen har jeg min aller første akupunmktur time dette året. Gleder meg til det altså! An¨ående treff. Vi kan jo ta det på Lerretet, kl 17.00 eller? Er hjemme fra jobb idag jeg. Mensen er så vond denne gangen. Blir nok hjemme imorgen også tror jeg. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7581214-drammenstr%C3%A5den-for-sliterne-i-drammen-og-andre-pr%C3%B8vere-ny-29122006/page/2/#findComment-7640657 Del på andre sider Flere delingsvalg…
*lillemille* Skrevet 4. januar 2007 #28 Del Skrevet 4. januar 2007 Var det ikke snakk om Jonas B klokken 18:00??? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7581214-drammenstr%C3%A5den-for-sliterne-i-drammen-og-andre-pr%C3%B8vere-ny-29122006/page/2/#findComment-7641395 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tomellen 11.07.2010? Skrevet 4. januar 2007 #29 Del Skrevet 4. januar 2007 Hei, håper det er i orden at jeg også sniker meg med på denne tråden. Har jo vært sammen med noen av dere på treff tidligere. Bor i Hønefoss, men ukependler til Lier. Skulle gjerne vært med på treff 11. januar, men da jobber jeg til kl 18.30. Jeg har pausesyklusen fra Pergo nå, og er på syklusdag 50 med negative tester. Den nye Pergo-kuren har lagt klart til bruk siden før jul. Akkurat nå ønsker jeg bare en avklaring av hva som skjer fremover, og det er vel kanskje ikke for mye forlangt? Klemmer til dere fra Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7581214-drammenstr%C3%A5den-for-sliterne-i-drammen-og-andre-pr%C3%B8vere-ny-29122006/page/2/#findComment-7645706 Del på andre sider Flere delingsvalg…
♥ Piadi m/2 nydelige jenter♥ Skrevet 4. januar 2007 #30 Del Skrevet 4. januar 2007 Snuppetuppene mine.. Har dere forlatt oss ?? skjønner dere så alt for godt ( Håper dere vil treffe oss andre ettervært da.. Var jo liksom oss 4 til å begynne med ! Vil jo gjerne vise dere Nathalie.. Krysser fingrene for alle dere og håper 2007 er deres år !! God klem fra Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7581214-drammenstr%C3%A5den-for-sliterne-i-drammen-og-andre-pr%C3%B8vere-ny-29122006/page/2/#findComment-7647220 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Bananas Skrevet 4. januar 2007 #31 Del Skrevet 4. januar 2007 Hei jenter !! Så det er her dere er.... Stikker bare kjapt innom før jeg må legge meg igjen. Har klart å sove en time i dag på ettermiddagen - det går fremover - jippppiiii..... ) Nevner ikke natta - den er ikke min lengre ;op hahahaaha.... Fredrik har nå hatt 3 økedager med masse sutring og gråting etter mat hver 2.time og jeg er så trøtt og sliten og frustrert. Har jeg ikke fått tatt igjen søvn siden fødselen - er så mye som har skjedd hele tiden. Men i dag har han vært normal ) Lille Kylling - kommer på hele tiden at jeg ikke har sendt bilde av ham til deg - men det er så tiltak å sette på pc'en min ;op Er som å måtte sveive den igang - den durer sååå høyt. Kanskje jeg skal se om jeg får sendt til deg fra pc'en til sambo. Vi prøver !!! Uansett jenter - håper dere er med godt mot og har det bra....gleder meg til en melding fra dere med gode nyheter. Er nesten aldri inne på BIM lengre fordi jeg er for trøtt - men nå kan jeg kikke innom her også når jeg først bimmer. Så snart rutiner og søvn er på plass så er jeg klar for et treff med dere. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7581214-drammenstr%C3%A5den-for-sliterne-i-drammen-og-andre-pr%C3%B8vere-ny-29122006/page/2/#findComment-7647238 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Bananas Skrevet 4. januar 2007 #32 Del Skrevet 4. januar 2007 Forresten Litjpia - jeg drømmer enda om kalkunen din ) Den var så perfekt stekt - du er flinkere enn meg å steke kalkun, så jeg får gå i lære hos deg. Sambo og kommenterte at den kalkunen var veldig god. hehehehe.....glemmer meg helt ut når noe er godt og stapper i meg ;op Spiste nesten halve alene - kan ikke skylde på graviditet lengre når man stapper i seg. Ammetåke ? Får blackouts og kommer til hektene underveis eller etterpå, går den ?? Brente en stor gryte med ris enda jeg så det kokte opp - allikevel lar jeg den koke videre og går ut i stua og glemmer hele gryta. Tar gryta til sommeren jeg ;op eller den må nok kastes. Kos dere på treff jenter...... Men jeg vil være med dere på et av dem - når lillegutt oppfører seg fint. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7581214-drammenstr%C3%A5den-for-sliterne-i-drammen-og-andre-pr%C3%B8vere-ny-29122006/page/2/#findComment-7647488 Del på andre sider Flere delingsvalg…
MaybeMe? Skrevet 5. januar 2007 #33 Del Skrevet 5. januar 2007 Hei Tomellen! Hadde tenkt å sende deg melding om at vi hadde ny tråd her, og treff snart, men du kom meg visst i forkjøpet. Synd at du jobber den kvelden, men vi får sette opp flere treff fremover. Pausesyklus fra pergo er visst bare tull for oss begge. Jeg opplever det motsatte av deg, alt for kort syklus. Eggløsning på dag 12, hva slags tull er det? Greit om det kunne vært slikt fast da, så ble det flere muligheter til prøving. Tanta kom som bestilt i dag, så da stemmer både temper og kroppens signaler, må nok bli flinkere til å lytte til dem. Merket jo EL-slim på dag 9 og 10, men det var jo aaaaaaalt for tidlig til at det kunne være EL.... Der tok jeg feil gitt, og dermed gikk vi glipp av hele egget..... Håper din tante finner det for godt å dukke opp snart hun også. Kanskje du ikke burde ha pausemåned? Det var jo det jeg egentlig fikk beskjed om, men syns det ble litt mange kurer på rad..... Lurer på om jeg skal begynne på igjen om 5 dager eller ei.... God helg, vi snakkes snart. Du får holde deg her inne sammen med oss, så vi får høre hva som skjer. Klem Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7581214-drammenstr%C3%A5den-for-sliterne-i-drammen-og-andre-pr%C3%B8vere-ny-29122006/page/2/#findComment-7653537 Del på andre sider Flere delingsvalg…
MaybeMe? Skrevet 5. januar 2007 #34 Del Skrevet 5. januar 2007 Hei Piami! Vi har nok forlatt dere litt ja, men vil jo fortsatt treffe dere. Snuppa di vil jeg gjerne se, elsker jo fortsatt babyer. Nektet å gi fra meg Fredrik på nyttårsaften, han er jo bare sååååå søt! Traff 2nj og Truls på legekontoret i går, veldig søt han også. Bare Nathalie jeg ikke har sett nå. + Ina, Isac og pinnsvinbabyen, men de har jeg aldri hatt så mye kontakt med. Klem Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7581214-drammenstr%C3%A5den-for-sliterne-i-drammen-og-andre-pr%C3%B8vere-ny-29122006/page/2/#findComment-7653580 Del på andre sider Flere delingsvalg…
MaybeMe? Skrevet 5. januar 2007 #35 Del Skrevet 5. januar 2007 Hei jenter! Endelig helg, og jeg har fri i dag. Godt med kort uke til å begynne med. Håper dere leser lengre opp, Tomellen og Piadi, har skrevet svar til dere! Joda, vi har jo satt tid og sted for treff, bra observert Lillemille. Vi andre har hukommelse som gullfisker, så bra noen passer på. Jonas kl. 18.00 da? Sikkert noe vi ikke har smakt på der ennå. ) Tanta kom i dag, presis som alltid. Godt jeg slipper å vente på henne, når vi først har en avtale. Så er dilemmaet mitt, skal jeg begynne på Pergo neste uke eller ei?? Er det dumt, hvis vi har tenkt å søke om prøverør nå, eller vil det ta litt tid før vi får startet opp i det private også, slik at vi rekker et forsøk på hjemmebane først? Man vet jo aldri..... Mervis og Lillemille, har så lyst å høre litt mer om dere, alltid hyggelig det før treff. Hvor gamle, hvor bor dere og slike ting? Jeg er en nordlending på 28 år, og bor i Lier sammen med min mann. Flyttet hit for 1 1/2 år siden, og kjente ikke så mange her. Heldigvis oppdaget jeg BIM, og fant disse herlige jentene her, som jeg har fått utrolig mye støtte fra. Har prøvd å bli gravid i 2 1/2 år, og lyktes i mai 2006. Mistet dessverre i uke 12, og gruer meg nå til termin om en måned. Hadde håpet og trodd at jeg ville vært gravid innen den tid, men der tok jeg feil igjen. Nå viser det seg at min kjære har endel nedsatt kvalitet på svømmerene, så vi håper å søke om prøverør ved neste legebesøk. Inntil da er det altså pergokurer som gjelder, selv om jeg egentlig har eggløsning av meg selv (bare ikke så stabile akkurat!). Legen mener jeg har et snev av PCO, så litt grums er det jo på meg og. Litt om meg altså, nå er dere vel klare for å treffe meg. ) Jeg må finne ut hva jeg skal bruke dagen til, burde rydde og har lyst til å bake, så vi får se...hehe. Klem til alle Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7581214-drammenstr%C3%A5den-for-sliterne-i-drammen-og-andre-pr%C3%B8vere-ny-29122006/page/2/#findComment-7653724 Del på andre sider Flere delingsvalg…
ღLitjpia24 is hurtingღ Skrevet 5. januar 2007 Forfatter #36 Del Skrevet 5. januar 2007 Jo vi avtalte vel egentlig å spise på Jonas, så jeg tror vi går for den. Hebbie: Takk for det vennen! Var veldig fornøyd med kalkunen selv jeg asså. Kan tenkes at jeg ordner med nyttårsmiddag neste år også. Håper jo aller mest at jeg har en liten baby til den tid. Piami: Jeg vil jo såååå gjerne treffe din lille prinsesse også da. Satt her igår og tenke på firkløver gjengen vår som var de aller første som tok steget til å møte hverandre. Tror kanskje jeg ordner med en liten middag for oss fire hjemme hos meg en dag. LilleMille: Jeg har jo snakket med deg på MSN jeg da. Det gikk opp for meg først nå egebtlig. *dån* Treg i nøtta jeg eller?!? Mervis: Du må fortelle litt mere om deg selv ja. Er så koselig å få et lute inntrykk av personer man skal møte. Selv så er jeg en trønder på snart 25 år, og bor på Øren i Drammen med min samboer på snart 30. Flyttet sammen med sambo for snart 3 år siden, men har bodd i Drammens, Lierområdet i 5 år nå. Jeg og sambo har hatt 6 aborter og har etter siste SA nå prøvd snart 12pp. Har nå begynt på akupunktur behandling, så vi får se om det hjelper oss noe videre i prossesen. Så da vet dere litt mere om meg. MaybeMe: Synes du kan begynne på pergo egentlig jeg da. For det kan jo bli litt ventetid på prøverør da. Godt at TR i det minste er presis da. Selv om man helst vil ha den kjerring laaaaangt vekk i 9 mnd. Akupunktur timen idag var kjempe flott! Har en god følelse på akupunktøren og behandlingen. Så alt hun ba meg om å gjøre skal jeg gjøre! Og alt hu sa jeg ikke skal gjøre skal jeg ikke gjøre. Jeg har en følelse av at en del last ble løftet av mine skuldre idag ja. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7581214-drammenstr%C3%A5den-for-sliterne-i-drammen-og-andre-pr%C3%B8vere-ny-29122006/page/2/#findComment-7654736 Del på andre sider Flere delingsvalg…
*lillemille* Skrevet 5. januar 2007 #37 Del Skrevet 5. januar 2007 Hei jenter.. Ja da skal jeg fortelle litt og meg: Jeg er ei jente på 24 år som bor midt i drammen! Er egentlig oppvokst i Lier, men flyttet hit når jeg ble stor.. Samboeren min er en 29 år gammel svenske som forvillet seg til Drammen for noen år siden pga jobb. For fire år siden var jeg inne på gyn.pol på sykehuset pga noe celleforandringer som måtte fjernes, da nevnte jeg for lege at jeg omtrent aldri hadde mensen. Etter mye om og men fikk jeg "diagnose" PCO.. (Dette fikk jeg først bekreftet for en mnd siden). Så da jeg og sambo bestemte oss for å prøve å bli en til ringte jeg gyn og fikk time til "kontroll". Gikk derfra med en resept på Pergo og Provera og et stort smil om munnen!!! I og med at legen kjenner forhistorien slapp vi og offisielt prøve i et år før jeg fikk utskrevet hormoner! Så idag er min andre dag på pergo, i noe som faktisk er vår første "offisielle" prøveperiode!!! (skal nevnes at jeg ikke har brukt prevansjon siden jeg var 20, men siden jeg ikke prøvde da, så teller det ikke!! =) Det var litt om meg også.. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7581214-drammenstr%C3%A5den-for-sliterne-i-drammen-og-andre-pr%C3%B8vere-ny-29122006/page/2/#findComment-7657227 Del på andre sider Flere delingsvalg…
fruen81 med mirakel i magen Skrevet 5. januar 2007 #38 Del Skrevet 5. januar 2007 hallo alle sammen!!! Som dere skravler her da hehehe. jeg prøver og komme på treff men jobber til 16 så får se om jeg orker å vente til det er treff, blir bare stress å reise hjem for å så reise til drammen igjen. vel vel får vel si litt om meg å da til de som ikke kjenner meg hehe.. Vel jeg er ei jente på 25 år, bodsatt på berger i svelvik. jeg er gift med verdens beste mann, (så langt)tihi jeg har to barn fra før, de er ikke min manns sine da;-)) vi har nå vært prøvere i 2,5 år blitt gravide men mistet i ma,ble sendt til utredning alle prøver er fine sa de da. men i sept hadde jeg lap å der fant de ut at lillemeg har to tette eggeledere. så her hos oss blir det prøverør nå i år er der noe dere lurer på så spørr heller;-) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7581214-drammenstr%C3%A5den-for-sliterne-i-drammen-og-andre-pr%C3%B8vere-ny-29122006/page/2/#findComment-7658186 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tomellen 11.07.2010? Skrevet 5. januar 2007 #39 Del Skrevet 5. januar 2007 Hei MaybeMe, Jeg hadde lurt på om jeg skulle spørre om vi skulle tatt en reprise på turen til Liertoppen i høst. Er evigheter siden vi har fått prata skikkelig..... Tenkte masse på dere i jula - vet ikke hvorfor, men det ble bare sånn. Min gyn mener man bare skal foreskriver pergo til annen hver kur, så det er tydeligvis litt faglig uenighet ute og går. Om dere tenker å fastsette nye treff så er som regel mandager og onsdager fri på kvelden for min del. Det hender jo selvsagt at det renner inn et og annet møte, men det er jo mer unntaket enn regelen. Kommer nok til å holde meg sammen med dere. Jeg er så utrolig vanvittig glad for å ha truffet deg og de andre. Det å være sliter er ensomt når andre rundt får unger hele tida, og lurer på om ikke vi skal ha noen snart når som jeg er begynt å jobbe....... Ha en flott helg og kos deg/dere! Klemmer fra Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7581214-drammenstr%C3%A5den-for-sliterne-i-drammen-og-andre-pr%C3%B8vere-ny-29122006/page/2/#findComment-7666738 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tomellen 11.07.2010? Skrevet 5. januar 2007 #40 Del Skrevet 5. januar 2007 Hei folkens, Jeg får presentere meg skikkelig jeg også da. Jeg kommer opprinnelig fra Sørlandet og er 30 år. Bor sammen med mannen min i Hønefoss, men ukependler til Lier. Vi har prøvd siden sept 04, og har antakelig ikke lykkes fordi jeg var på full fart inn i overgangsalderen. Jeg får pergo-behandling, men er i pausemåneden nå. Gleder meg til å bli kjent med dere jeg ikke kjenner / ikke kjenner så godt fra før! Klemmer fra Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7581214-drammenstr%C3%A5den-for-sliterne-i-drammen-og-andre-pr%C3%B8vere-ny-29122006/page/2/#findComment-7666818 Del på andre sider Flere delingsvalg…
mervis Skrevet 5. januar 2007 #41 Del Skrevet 5. januar 2007 Hei!Jeg er ei jente på 22 år er opprinelig fra tyrkia og bor på fjell, jeg har vart giftnå snart 2 år og har vart aktiv prøvere siden jeg lurer på dere som har gått på pergo jeg lurer på hva slags behandling måtte dere gjennom gå får dere fikk resept for pergo??? og hva gjorde ar gyn ga resept for pergo jeg kan veldig lite vil vite litt mer om ting som skjer. Nå har jeg og mannen min var prøvere lenge så vi oppsøkte gyn men ting går så sakte vi har tatt hormonprøve av meg men klarte og ikke skrive navn på blodprøven så blei den kastet jeg måtte ta en ny prøve så tok jeg den også alt var normalt borsett fra at de ikke kunne se at jeg hadde eggløsning for at blodprøven ikke ble tatt på dag 21 ..Så har mannen min tatt 2 ganger sædprøve for at de venta med den første leng at testen ble uklar og den siste test svaren har ikke kommet ennå og det har gått over en mnd... Og nå er jeg virkelig lei av å vente at noe skal skje men alt går bare galt de gjør feil så må jeg vente å vente..... Noen som vet hva jeg kan gjøre vurderer til og med å bytt gyn hjellppp meg pls kan gjerne ta tips om gyn som er flink til dette Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7581214-drammenstr%C3%A5den-for-sliterne-i-drammen-og-andre-pr%C3%B8vere-ny-29122006/page/2/#findComment-7666831 Del på andre sider Flere delingsvalg…
mervis Skrevet 5. januar 2007 #42 Del Skrevet 5. januar 2007 Hei jenter jeg vet ikke når jeg jobber 11 jan ennå men vil gjerne treffe dere så jeg skal prøveå få fri den dagen vis jeg jobber håper på at det går Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7581214-drammenstr%C3%A5den-for-sliterne-i-drammen-og-andre-pr%C3%B8vere-ny-29122006/page/2/#findComment-7666865 Del på andre sider Flere delingsvalg…
ღLitjpia24 is hurtingღ Skrevet 6. januar 2007 Forfatter #43 Del Skrevet 6. januar 2007 God morgen jenter! Her skravles det til de grader ser jeg ja. Det er jo bra. Sleit med hodepine igår kveld etter akupunktur behandlingen. Nektet å ta smertestillende, men hodepinen forsvant etter en times søvn. Heldigvis! Idag tenkte jeg at jeg skulle få tatt meg en tur på Magasinet for å få brukt gavekortet jeg har fått på Vero Moda. Håper bare at jeg finner noe på salg. Trenger masse klær. NYE klær! Senere ikveld skal jeg og sambo på Peppes sammen med et annet vennepar. Blir nok koselig det! Nå maser sambo på meg om at jeg må komme å spise sen frokost sammen med ham. Så jeg får nesten løpe. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7581214-drammenstr%C3%A5den-for-sliterne-i-drammen-og-andre-pr%C3%B8vere-ny-29122006/page/2/#findComment-7668738 Del på andre sider Flere delingsvalg…
ღLitjpia24 is hurtingღ Skrevet 7. januar 2007 Forfatter #44 Del Skrevet 7. januar 2007 Da var det søndag da ja. Jeg skal til foreldrene mine idag for å spise pinnekjøtt! Nam nam nam.... Gleder meg til det. Sambo blir hjemme siden han hater pinnekjøtt. Derfor tar jeg med meg lille babyen min istedet. Altså hunden min mener jeg. *tihi* Lillekylling: Hvis du vil så kunne du jo kommet hjem til meg etter jobb da. Jeg er ikke ferdig før kl halv fem på jobb så er hjemme ca kvart på fem, men da slipper du å kjøre frem og tilbake. Pluss at du da får vært med på treffet. Nå må jeg nesten reise, skal jeg rekke meg frem i tide til middagen. Håper der damer får en strålende søndag Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7581214-drammenstr%C3%A5den-for-sliterne-i-drammen-og-andre-pr%C3%B8vere-ny-29122006/page/2/#findComment-7680661 Del på andre sider Flere delingsvalg…
fruen81 med mirakel i magen Skrevet 7. januar 2007 #45 Del Skrevet 7. januar 2007 hellu jenter, har ikke glemt dere selvom jeg ikke har vært her på noen dager. i morra begynner jeg i ny jobb, full stilling ååå jeg gleder meg. ellers har vi bare kost oss i helgen, må på sykehuset neste mandag å ta de siste blodprøvene før søknaden blir send. kommer på treff den 11 ses da jenter Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7581214-drammenstr%C3%A5den-for-sliterne-i-drammen-og-andre-pr%C3%B8vere-ny-29122006/page/2/#findComment-7682077 Del på andre sider Flere delingsvalg…
MaybeMe? Skrevet 7. januar 2007 #46 Del Skrevet 7. januar 2007 Hellu! Hva gjør dere på en søndag da? Vi har ryddet bort julepynten og tatt ut juletreet, så nå skal det bli litt ryddig her! Litjpia, jeg hentet ut pergokuren min, så nå er jeg klar! Tar vel 1. tablett på onsdag, så da er jeg litt hormonell på torsdag. ) Pinnekjøtt hørtes forresten veldig digg ut, har ikke spist det på mange år! Ikke siden jeg sist var hjemme til jul, og det var vel i 2003! Oi, det var lenge siden.... Gleder meg til treff på torsdag, lenge siden jeg har vært på treff med nye fjes. Dessuten gleder jeg meg til en spennende uke på jobb, mye endringer nå, og forhåpentligvis ny turnus og nye oppgaver fra 12. februar. Deilig å kjenne at jeg gleder meg til å gå på jobb, det er lenge siden sist.... Grattis med jobb Lillekylling, hva skal du jobbe med? Tenker du er spent nå, var det i morgen du skulle starte? Lykke til!!! Tomellen, vi får prøve å treffes snart. Vet du noe mer om hva som skjer med din jobb til neste år? Jeg hører T.W. skal gi seg, og det spekuleres i hvem som skal overta Ten-Sing. H. er nevnt som aktuell kandidat, hva med deg? Interessert? Klem til alle Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7581214-drammenstr%C3%A5den-for-sliterne-i-drammen-og-andre-pr%C3%B8vere-ny-29122006/page/2/#findComment-7683846 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tomellen 11.07.2010? Skrevet 10. januar 2007 #47 Del Skrevet 10. januar 2007 Hei, vet ikke hva som skjer i forhold til jobb neste skoleår enda. Det kommer jo mye an på hva isbjørnfareren bestemmer seg for..... H- ser vel ikke ¨på seg selv som noen sikker kandidat da det ikke er sikkert hvor han og S. vil slå seg ned etter hvert. Jeg vet jo heller ikke hva som skje, men det er uaktuelt å legge det inn i stillingen jeg har nå. Ellers så ser det ut som jeg har fått rydda torsdag, og kan være med dere på treff likevel...... Kanskje vi kan sende litt sms i morra? Klemmer fra Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7581214-drammenstr%C3%A5den-for-sliterne-i-drammen-og-andre-pr%C3%B8vere-ny-29122006/page/2/#findComment-7721464 Del på andre sider Flere delingsvalg…
ღLitjpia24 is hurtingღ Skrevet 10. januar 2007 Forfatter #48 Del Skrevet 10. januar 2007 Hei jenter! Er dere klare for treff imorgen kveld da eller? Lillekylling skulle visst jobbe lenge imorgen så da får ikke hun blitt med. Noen flere som må melde avbud? Ikke jeg ihvertfall. Jeg drar dit slik at jeg er der litt før kl 18.00 og fikser et bodr for oss. Skal bli så koselig å møte dere nye. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7581214-drammenstr%C3%A5den-for-sliterne-i-drammen-og-andre-pr%C3%B8vere-ny-29122006/page/2/#findComment-7731601 Del på andre sider Flere delingsvalg…
MaybeMe? Skrevet 10. januar 2007 #49 Del Skrevet 10. januar 2007 Jeg er med vettu! Gleder meg til treff, lenge siden sist. ) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7581214-drammenstr%C3%A5den-for-sliterne-i-drammen-og-andre-pr%C3%B8vere-ny-29122006/page/2/#findComment-7735304 Del på andre sider Flere delingsvalg…
mervis Skrevet 10. januar 2007 #50 Del Skrevet 10. januar 2007 hei jenter jeg kan dessvare ikke komme på treffe måtte jobbe sein (( uff jeg som gleda meg så mye for å treffe gjengen... håper det blir fleler treff...da kan jeg glede meg at dere forteller dt som skjedde på treffe Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7581214-drammenstr%C3%A5den-for-sliterne-i-drammen-og-andre-pr%C3%B8vere-ny-29122006/page/2/#findComment-7736337 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå