Anonym bruker Skrevet 29. desember 2006 #1 Skrevet 29. desember 2006 for å legge på meg litt? eg er så tynn og uttmattet etter amming og som aleinemamma. ingen pupper igjen og det er nesten det værste for meg. alle klærne er for store.. blir så deprimert:(
Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 29. desember 2006 #2 Skrevet 29. desember 2006 Smør på skiva, litt mer pålegg som inneholder karbohydrater og fett... Men ikke overdriv for da kan det fort bli for mye... Eller så kan jeg sende over noen kilo... Jeg har jo aaaalt for mye...
Crazywoman Skrevet 29. desember 2006 #3 Skrevet 29. desember 2006 Spise litt av grøten til minsten... Særlig når det er morsmelkerstatning oppi....hmmmmmmmmmmmm JEG må SLUTTE med det...hehehehe
Ranveig R Skrevet 29. desember 2006 #4 Skrevet 29. desember 2006 Få i deg feit, men sunn mat. Feit fisk (f.eks. laks eller makrell) er bra. Ha ei spiseskei olje i middagen din, og sunn margarin (f.eks. vita hjertego') på skjeva. Et ei skjeve ekstra pr måltid. Nøtter og tørka frukt er kaloririkt og sunt. Viss dette ikkje hjelper kan det vere lurt å ta ein prat med legen din, og eventuelt ein ernæringsfysiolog.
prysseluskan Skrevet 29. desember 2006 #5 Skrevet 29. desember 2006 Avocado, nøtter (særlig pistasj og cashew tror jeg) og alkoholfritt øl gjør deg feit og fin! Godt er det også. Havregrøt skal også være bra for ammende. Varier med sukker, rosiner, kanel, melk, brunost ol. om du blir lei.
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2006 #6 Skrevet 29. desember 2006 Det er viktig å ikke pøse på med fett. Det øker risikoen for sykdommer!
Ranveig R Skrevet 30. desember 2006 #7 Skrevet 30. desember 2006 Metta feitt er det ingen som har godt av (dvs feitt som blir hardt i kjøleskap - f.eks. smør), men olje/omega3,6,9 er bra for oss alle. Det er stor forskjell på sunt og usunt feitt! Det sunne feittet finn ein som sagt i f.eks. feit fisk, olje og nøtter. Avocado, som nokon andre her nevnte er og bra!
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2006 #8 Skrevet 30. desember 2006 Tusen takk for masse fine alternativer:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå