Anonym bruker Skrevet 29. desember 2006 #1 Skrevet 29. desember 2006 Kan noen der ute som har bilder av 13-ukers-mager melde seg? Jeg begynner å bli redd for at jeg enten venter flere eller kommer til å legge på meg 100 kg... :-) Har ikke vekt, så jeg aner jo ikke hvor mye jeg har lagt på meg enda. Men buksene passer ikke lenger, og jeg har da ikke spist noe mer enn jeg pleier. Har bare trent litt mindre, men holdt meg i begevelse har jeg gjort likevel. Og magen står som en ballong.. i uke 13! Er det normalt eller? Dette er nr. 2, og forrige gang hadde jeg ikke mage så tidlig. Men det er vel vanlig at den kommer litt før med nr. 2?
#Aurora har tre gutter# Skrevet 29. desember 2006 #2 Skrevet 29. desember 2006 tror jeg har bilder av når jeg var 13uker...sjekk under navnet mitt på våre album.
snart 4 barns mamma75 Skrevet 29. desember 2006 #3 Skrevet 29. desember 2006 jeg har i uke 14 fra forrige svangerskap ligger under nick
Pooos PoPpEkLaR :) Skrevet 29. desember 2006 #4 Skrevet 29. desember 2006 jeg har fra 12+ Ligger i profilen min hvis du vil se.. er nok ikke så stor som det virker som du har blitt, da...
Gjest Skrevet 30. desember 2006 #5 Skrevet 30. desember 2006 Har berre lagt ut bilete frå veke 12, men føler meg også ganske stor (men så gjekk det litt nedigjen, eller den har ikkje vakse så mykje sidan då, men trur eg var ganske oppblåst i veke 12 og 13 og følte difor at magen var gigantisk og at det MÅTTE vere fleire der inne)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå