Gå til innhold

Det stikker i underlivet..dvs.det stikker i..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skjeden og rundt bekkenet..har begynt å få vondt i korsryggen også..skikkelig mensmurringer..hmm...syntes det er ubehagelig...

Har også våknet av at jeg har hatt rier et par dager nå...for så å gi seg...føler meg litt snytt da liksom..flere som nærmer seg termin med tilsvarende symptomer???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Flere???

Skrevet

Jeg har litt mensmurring i mage og av og til i ryggen....Spes når jeg legger meg. Og jeg er veldig sliten for tiden. Men har ikke hatt noen rier som jeg vet om. Jeg har ikke termin før 25 jan jeg da......

Skrevet

jeg har også hatt en del sånne stikkinger.. liksom på innsiden nederst i bekknet og masse pressing..føles ut som ungen presser seg neddover og skrur hode rundt:S men rier har jeg ikke hatt enda.. litt mens-murringer en gang i blandt men ikke noe jeg har tenkt så veldig over... har mens termin 17 januar og ul-termin 24 januar..jeg da...

Skrevet

Jeg har foresten litt stikkinger av og til, men d føles om det er innover i skjeden liksom....men det er vel kanskje i bekkenet det egentlig sitter??? Det er spesielt når jeg reiser meg og går etter at jeg har sittet en stund.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...