Gå til innhold

hva vil det si???

gutt07<3spire*i*magen<3

Anbefalte innlegg

Skrevet

når livmortappen er bløt/myk som gelè?? at det ikke er

lenge igjen ell? at en fødsel nærmer seg? hva vil det si? livmortappen er jo hard når man ikke er gravid!!

lurer, lurer=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

er i uke 35 straks.. 36 snart i følge bim

Skrevet

Etter det jeg har skjønt så er alt som det skal.....

jeg var på kontroll på sykehuset 24 uker på vei og legen sa at den var myk og fin, helt normal. Det er livmorhalsen din som skal være lang, ca 3cm og litt hardere.

Skrevet

hmm... hjalp ikke så mye dessverre *lykkeliten*.. hehe!!

det er jo uansett ikke lenge igjen da, men kan fødselen

være nærmere? den har flata seg litt ut også!!!!!!

noen andre med erfaring ell svar?

Skrevet

når det gjelder utvikling av livmortappen så kan du tilogmed gå med litt åpning i lang tid,.... Det er jo normalt at den forandrer seg de siste ukene, trykket på innsiden øker, og svangerskapshormonene begynner jo også å roe seg litt på slutten.

Tror ikke du skal feste deg for mye ved tanken på at det er nærmere enn antatt desverre.

Slutten av min forrige graviditet hadde jeg åpning på 1cm siste 2 ukene.

Skrevet

Livmortappen kan være helt myk, avflatet og man kan ha litt åpning ganske lenge før det skjer noe mer. Flere uker.

Men det kan også være omvendt. Man kan få det kontrollert og konstantert at det ikke er modning i det hele tatt og alikavell føde få timer etterpå. Det spiller dermed ikke så stor rolle om man er moden eller ikke, men det er nok større sjagse for at det skal skje noe om kort tid dersom man er moden enn dersom man ikke er det. :-)

Skrevet

ok... flere med svar???

DYTTER!!!!! =P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...