Anonym bruker Skrevet 29. desember 2006 #1 Skrevet 29. desember 2006 Hei, jeg bare lurte på når dere inviterer barn fra barnehagen til å leke hjemme hos dere. Vi har en gutt på tre år, og vi har ikke begynt med det enda. I treårs-bursdagen inviterte vi noen fra barnehagen som han lekte mest med, men nå ser jeg at de begynner å bli mer opptatt av å leke hjemme hos hverandre. Så da er det sikkert på tide å invitere. Pleier de da å bli til barne-tv er ferdig? Hilsen en som lurer :-)
blond Skrevet 29. desember 2006 #2 Skrevet 29. desember 2006 De gangene det har skjedd har sønnen min blitt med hjem etter barnehagen og blitt til etter barnetv. Han legger seg i 19-tiden, så da faller det mest naturlig. Han var vel 3,5 år da han begynte med det, men først etter han ble 4 har det blit veldig populært i barnehagen.
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2006 #3 Skrevet 29. desember 2006 Jenta vår er straks 4 og har nettopp begynt med å bli med hjem/ha barn hjem fra barnehagen. Er de med fra barnehageslutt så er de her til etter barne-TV. Tar vi en dag det ikke er barnehage, så er det 2-3 timer.
Kamille:) Skrevet 29. desember 2006 #4 Skrevet 29. desember 2006 Sønnen min har hatt med seg venner hjem lenge nå. Hm, startet vel da han var i toårsalderen, tror jeg.
Loise Skrevet 31. desember 2006 #5 Skrevet 31. desember 2006 Vi inviterte noen fra barnehagen til 4-års dagen hans. Det gikk kjempefint. Har hatt besøk av bestekompisen fra barnehagen etter det. Må kjøre bil til og fra, hvis de hadde bodd nærmere hadde besøkene sikkert vært hyppigere.
LinnogIda Skrevet 3. januar 2007 #6 Skrevet 3. januar 2007 Vi begynte nettop.. gutten min er 5.. skole til høsten.. Men vi har bodd et stykke fra barnehagen, så simen har hatt kamerater her vi bor..
Rut Bram Skrevet 4. januar 2007 #7 Skrevet 4. januar 2007 vi begynte fra 2-årsalder. de var da bare 2 jenter på avdelingen hennes, så det var helt naturlig å invitere "bestisen". hun har vært hos oss flere ganger, og jenta vår har vært på besøk hos dem også flere ganger. hvis det er i helgen har det vært fra rundt 13-14 til etter barnetv, de gangene det har vært etter barnehagen blir det også til etter barnetv. nå er jenta 3 1/2 og har et par andre jenter fra barnehagen hun også besøker/får besøk av - begynte på stor avdeling da hun ble 3 år og har nå flere å velge mellom... fungerer fint her!
blåbæret Skrevet 5. januar 2007 #8 Skrevet 5. januar 2007 Eldstemann hadde med seg beste venninna si hjem fra han var 2,5 år. Yngstemann på snart 3 år har vi ikke begynt med det enda, men han har heller ikke en spesiell hjertevenn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå