Gå til innhold

Juni: da har vi starta på runde to :)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ååå gratulerer! Så gøy! Blir skikkelig sjalu jeg! Har såå lyst til å prøve på en ny igjen nå, men måå vente litt til jobbsituasjon er litt mer sikker (har ikke jobb nå) Så får bare smøre meg med tolmodighet :)

Så koselig med to tette da! Blir nok litt slit en periode, men det takler dere nok kjempebra :) Lykke til!!

gratulerer!!! det må jeg si.. spennende. "skrekken" min er å bli fort gravid igjen. men om jeg hadde blitt det hadde jeg nok blitt veeeeldig glad. men kjenner at jeg er sliten nok som det er om dagen. og formen under svangerskapet jeg hadde var ikke på topp hele tiden.. lyyykke til!

ja faktisk litt misunnelig.)

Annonse

Gratulerer!

Kan tenke meg det er litt slitsomt m en liten en + en spire i magen, men å så arti :-) Lykke til.

Vi ønsker også to tette, men må vente til det ordner seg m jobb... Men bare en mnd igjen; så må jeg ha en jobb!

Annonse

ja man klarer det man må klare!!! det er vel både fordeler og ulemper med å få to tette, kontra to som ikke er så tett!!! det blir nok litt tøft, slitsomt...men likevel helt fantastisk:))

Jeg må også kaste meg på gratulasjonsrunden! Jeg har jo allerede gratulert deg på sms for en stund siden, men sånne gla`meldinger får man ikke nok av :-)

Koselig nyhet å ta med seg inn i det nye året. Det blir et særdeles begivenhetsrikt år både 2006 og 2007 for dere da! Tenk så moro!

Selv kunne jeg tenke meg å vente en stund til før vi planlegger søsken til Linnea. Jeg savnet at magen plutselig var borte, siden jeg hadde et kjempefint svangerskap. Men akkuart nå føler jeg at jeg har hendene fulle med jenta vår. Men søsken får hun garantert, dersom vi får det som vi vil. Jeg kunne faktisk tenke meg både tre og fire, men da spredt over mange år, gjerne i to "puljer". Det er fordelen vi har ved å ha startet så tidlig (jeg er 24, han er 25), vi har god tid på oss.

Deilig er det ihvertfall å gå gravid! Lykke til videre i svangerskapet. Det kommer nok til å bli krevende i en periode, men samtidig utrolig givende og fint. Kos deg masse!

Gratulerer med den lille spiren!!! Så herlig altså! De kommer til å få så mye glede av hverandre!! Og om det blir dobbelt med strev blir det ti ganger mer glede og kjærlighet!!

Jeg hadde veldig lyst på 2 tett, men det har gått litt over... Jeg vil heler kose meg med joakim, og gi han masse oppmerksomhet så lenge jeg kan... Kanskje om 2-3-4 år.. =) Flere blir det uansett!

Veldig koselig for dere altså! Ta godt vare på deg selv da, du bærer dyrbar last!

Klem

nåh grattis, lillemann sin mamma!!! har ikke vært så aktiv her i d siste, har hatt en aktiv liten herremann :) men d veit jo du alt om!

kommer på besøk om ikke lenge å kik på magen din

klem t lillemann fra lilleguttn her

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...