Gå til innhold

Deppa og lei.....(samme som augustklubben)


Linda med babymagen =)

Anbefalte innlegg

...og har aldri følt meg mere ensom en nå!!!=(

Er det flere som har det litt sånn??

Jeg som egentlig burde være lykelig og glad, jeg er jo endelig blitt gravid! I stede er jeg skikkelig lei meg, slapp og trøtt, kvalm og uvel og jeg bare kjefter og er sur.....vil ikke ha det sånn, går det noen ganger over???

DEssuten er det ikke bare å få andre til å forstå det heller, for alle sier jo bare "ja men du ville det jo selv...du har jo fått det som du vil".....

har ingen venniner med barn heller så alle bare fester og drar på byen, ingen som vil være sammen med meg!!!=(

 

Føler meg som en liten sur unge!!!=D

 

Er jeg den eneste????

 

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei, Linda.

Jeg forstår godt hvordan du har det, jeg hadde det på samme måte forrige gang jeg fikk barn (for 12 år siden)

 

Jeg føler meg nedstemt og sliten nå også ,er 8pluss 2, men har mye bedre støtte rundt meg denne gangen. Det er hormonene som spiller litt med oss, også tenker jeg for min del mye på fremtiden. Jeg tror kanskje jeg analyserer omgivelsene i et nytt perspektiv, der jeg verdsetter andre verdier og egenskaper hos venner og kjæreste.

 

Det blir snart bedre:) Ta til deg de som viser enbe til empati:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er ikke alene. Jeg er plutselig ikke så sikker på hva jeg vil, jeg har grusomme drømmer om samboeren min (han er utro i drømmene), jeg er trøtt hele tiden og generelt utafor. Føler meg alene nå i disse juletider, for jeg vil bare sove og samboeren vil være sosial med venner og familie (noe som selvfølgelig er flott).

 

I dag oppdaget jeg for første gang litt brun utflod og jeg var både redd og lettet. Redd for evt SA og lettet over evt SA: Da er det ikke noe problem å reise til Thailand som planlagt. Kan du tenke deg? Nei, tror ikke dette er tiden å ta noen avgjørelser på, de vil nok bære preg av mitt ustabile og varierende sinn.

 

Jeg håper og tror det går over. Pratet med søskenbarnet mitt, hun hadde det sånn i hele svangerskapet og det gikk over når hun fikk datteren sin i armene.

 

Klem fra meg

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk skal dere ha....er på en måte litt godt å høre at man ikke er alene om å ha det sånn...Masse takk!!

Får inderlig ikke håpe jeg skal ha det på den her måten i ni mnd, men satse på at det går over!!!

 

masse klem til alle som har det på samme måte....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er sååå ikke den eneste.. Jeg er gla for å være gravid,men jeg er sååååå lei av å være trøtt og kvalm!! Jeg vil ha energien min og friske dager igjen!!!! Hehe.. Men jeg er veldig gla for at spira endelig er i magen min:) Min lille Anna/Daniel:) Weeeeeee:) Gleder meg t jeg går over i 2.tri for da skal man jo få energien tilbake og slutte å være kvalm:) Brukte en halvtime på å spise et rundstykke. Heldigvis har jeg en tålmodig mor som spanderte lunch på meg i dag:) Ho er nok rørt over at yngstejenta har blitt stor(altså voksen;)) og gravid:)

*hoppe opp og ned* Nei,d var ikke lurt;) *smile* Prøver å være positiv..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...