Anonym bruker Skrevet 29. desember 2006 #1 Skrevet 29. desember 2006 er uke 35, våknet i dag med mensmurringer og enda mer press nedover, magen falt ned for 5 uker siden og hodt er festet, tror selv jeg er uke 37. ønsker å vente til januar. Er mensmurringer i ryggen noe som er vanlig å få i god tid eller rett før fødsel?
Piraka Skrevet 29. desember 2006 #3 Skrevet 29. desember 2006 Utfra det jeg har lest på disse sidene de siste tre-fire årene, så kan mensmurringer komme og gå nårsomhelst i svangerskapet. Dvs ikke noe tegn i seg selv på begynnende fødsel (selv om det selvsagt er NOEN som får det og som føder like etterpå).
emilie og thea sin mamma Skrevet 29. desember 2006 #4 Skrevet 29. desember 2006 Jeg er 36+4 dager på vei med 2 mann. Da jeg var i uke 32 var jeg inn på føden å sjekka pga valdig nedpress og mensmurringer i ryggen,hadde ondt i flere dager.De tok da innvendig og utvendig UL for å sjekke at det ikke var blitt åpning.Heldigvis ikke da... Men fikk beskjed om å ta det med ro og ikke løft for mye(vanskelig med ei på snart 2 år)) Kjenner fortsatt litt nedpress innimellom,spesielt ved bæring og my gåing.Men vet ikke om en skal tro at fødselen er igang fordi om en kjenner litt,men anbefaler deg og kontakte føden viss du er i tvil.Bedre å være på den sikre siden. Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå