Gå til innhold

Dere som revnet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tok det lang tid før stingene etter fødselen forsvant? Og i samme slengen;når slutta dere og blø?

Skrevet

Blødde i 2 uker, vet ikke når stingene forsvant. tror ikke det tok så lang tid, føltes iallefall fin etter kort tid. Såg ikke etter for å si det sånn.

Skrevet

blødde ca tre uker, den siste trengte jeg kun truseinnlegg. stingene forsvant på ca samme tid, litt vanskelig å vite akkurat når. hevelsen var så godt som vekke etter en uke

Skrevet

Jeg ble klippet og revnet videre. Blødde i 10 uker - de siste 3 med truseinnlegg. Jeg er usikker på når stingene forsvant. Etter 2 uker kanskje?

Skrevet

Aner ikke når de forsvant... men slutta vel å blø etter ca to uker. Jeg er forresten også mamma'n til Julian:)

Skrevet

blødde i tre uker, stinga forsvant etter 3-4 uker

Skrevet

Jeg revnet ikke,men ble klippet. Blødde i ca 5 uker,siste 2 ukene holdt det med truseinnlegg.

Stingene mine ble plagsomme,da tråden løsnet men ikke datt av etter 2 uker,så var hos jordmor og fikk fjernet dem :)

Skrevet

det kommer an på hvordan trå som ble brukt. jeg revnet veldig my og langt innover så det ble sydd med den tykkeste tråden, så jeg hadde sting i nærmere tre mnd innvendig, men de utvendig stingene gikk litt tidligere.

Skrevet

Jeg revnet og blødde i 5-6 uker, stingene forsvant etter circa 7-8 uker.

Skrevet

hei... her ar det total reptur- hvertfall 3.grads.... pluss at jeg ble klippet..

er syv uker siden- tror stingene der jeg ble klippet ble borte etter 5uker og resten falt av for kanskje en uke siden... har akkurat sluttet å blø, for noen dager siden, kommer fremdeles litt ut men det holder med truseinnlegg. litt ømt, men tror det er betent for det lukter æsj for å være litt vell åpen om det. hihi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...