27dager Skrevet 29. desember 2006 #1 Skrevet 29. desember 2006 ...på med dette i ca uke nå. funker greit, spisetiden mer effektiv, men det brystet som ikke blir spist av lekker og blir ganske hardt og ømt. Vet det går over når kroppen kommer inn i denne rytmen men lurer om det er noen her inne med liknende erfaring som kan gi meg et ca tidsperspektiv på hvor lang tid dette vil ta.
Gjest Skrevet 29. desember 2006 #2 Skrevet 29. desember 2006 Det går seg nok snart til skal du se;-) Jeg hadde også så masse i begynnelsen og senere var problemet at jeg hadde litt lite..... alltid ett eller annet å bekymre seg over!
27dager Skrevet 29. desember 2006 Forfatter #3 Skrevet 29. desember 2006 godt å høre. tør uansett ikke gå med fin topp eller bluse på nyttårsaften, er redd det skal lekke;) får heller pynte opp en genser på et vis.. vet det er veldig individuellt, men hvor lang tid ca tok det for deg før det gikk seg til? og pumpet du litt av det andre brystet for å unngå spreng? har gjort det hittil, kun 10-30 ml men prøver å slutte da jeg er redd det skal medføre økt produksjon,, ikke lett dette her;) men tusen takk for svar!
Gjest Skrevet 29. desember 2006 #4 Skrevet 29. desember 2006 Tja husker ikke helt hvor lang tid det tok, det gikk så gradvis over hos meg men var kanskje 1-2 uker som var ganske ille. Ja, pleide å håndmelke litt for å få bort det verste trykket men ikke mye for da øker det jo som du skriver.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå