2 søte Skrevet 29. desember 2006 #1 Skrevet 29. desember 2006 og bør jeg snakke med hs før jeg gir grøt? hun får tillegg på kveld, og litt pupp.. men holder på å miste melken så, det blir mest mme... igår drakk hun 150 + 200 + 150 på ca 4 timer.. er det normalt? og hun gulper endel så noe kommer jo oppiggjen...
Gjest Skrevet 29. desember 2006 #2 Skrevet 29. desember 2006 Det høres mye ut ja. Jenten vår er 5 mnd og drikker 130-200 på et måltid. Du kan jo bare begynne med smaksprøver på grøt, tar ofte lang tid å komme opp i full porsjon. Husk å begynn på formiddagen, så får du ikke magevondt på natten hvis det skulle dukke opp.
happy22 Skrevet 31. desember 2006 #3 Skrevet 31. desember 2006 jeg har ei jente på 4 mnd og hun spiser 230 ml hvert måltid, hun slurker i seg alt sammen og da er hun mett og fornøyd.. syntes det er viktigere at hun blir mett og fornøyd, hadde hun vært mett tidligere hadde hun jo ikke ville spist mer
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2006 #4 Skrevet 31. desember 2006 Gutten vår spiste alt fra 180-230 ml mme fordelt på 5-6 måltider da han var på den alderen )
Hoppetussa Skrevet 31. desember 2006 #5 Skrevet 31. desember 2006 Regner med at du vet at babyen normalt skal ha 1/6 av egenvekt i næringsinntak. Kan være greit å snakke med hs hvis du har noen spørsmål, men du trenger ikke tillatelse til det! :-) Hs sa til meg at det var bedre å begynne med grøt enn mme ved 4 mnd alder.
2 søte Skrevet 31. desember 2006 Forfatter #6 Skrevet 31. desember 2006 tror jeg må gjøre det. hun er så vanskelig. nekter å legge seg før hun har fått masse mat, og våkner 2-3 ganger på natten å krever pupp. dette har hu begynt med etter jeg begynte på mme... håper at alt blir bedre når hun begynner å få grøt:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå