Gjest Skrevet 29. desember 2006 #1 Skrevet 29. desember 2006 ...Sondre & Gaute??? Helst to-stavelser, og må ha norsk/norrøn/nordisk opprinnelse (Kravstor jah) Har tenkt på Vegard, men har en mindre sympatisk nabounge som heter d, så jeg vet ikke helt... Hvis d blir jente skal hun hete Stina... Men gutt... Aner ikke... Så hiv ut forslag alle sammen
lillebøllaspringmadrass Skrevet 29. desember 2006 #2 Skrevet 29. desember 2006 mikkel det er et navn jeg liker godt.. ellers så er jo magnus et fint navn, men litt i vinden for tida kanskje.. Vetle???
Lofotjenta og gull nr.5 på tur Skrevet 29. desember 2006 #4 Skrevet 29. desember 2006 He he he ja de søte, hersens naboungene........ :-) Når jeg har funnet navn til ungene mine, har jeg funnet navn som jeg ikke har kunnet forbinde med noen..... Det blir det nok slik med nestemann også, men har ikke tenkt så nøye ennå... Fine guttenavn kan kanskje være Bjørn, Isak, Eirik, Kristian..... Lykke til!!
Gjest Skrevet 29. desember 2006 #5 Skrevet 29. desember 2006 Hei på deg ja Ja, d er greit m navn man ikke har referanser til, eller assosierer med noe. I hvertfall ikke noe negativt *hihi* Går d ellers bra m deg? Har du sluppet "bomben" nå?
Lofotjenta og gull nr.5 på tur Skrevet 29. desember 2006 #6 Skrevet 29. desember 2006 Ja nå er formen nesten på topp igjen, er bare litt trøtt til tider...klager ikke nå nei...deilig... Hvordan er det med deg da?? Frisk og rask, og fykende oppå Heia?? "Bomben" ble sluppet en tid før jul.....og det var så koselig...mamma var den som fikk vite det først og hun ble kjempeglad!! Hørte det var helt oppriktig....hun sa det var den beste julegaven hun kunne fått.. Kozzzelig!!!! Ellers har det sakte men sikkert lekket ut til flere familiemedlemmer, og strax vet hele øya det..... he he he he Har du fortalt det da?? Du skal vel snart til UL...skal du vite kjønn da?? Tror vi skal vite det denne gangen ja...har ikke villet vite det med de andre...På tide med forandring..... :-)
Gjest Skrevet 29. desember 2006 #7 Skrevet 29. desember 2006 Hehe... Hadde d enda vært så vel, sliter "faen" meg med kvalme enda, er 14+4 nå... Sukk... Men er bedre da, julaften var jeg faktisk helt fin, utrolig nok:) Har fortalt d ja, da folk på jobb fikk vite det, tok d ikke lang tid... Denne øya er et eldorado for slarv altså! Skal på UL 25. jan, gleder meg. Håper vi får vite hva d er. Har fått d med de andre, og syns d er veldig greit å vite.
Lofotjenta og gull nr.5 på tur Skrevet 29. desember 2006 #9 Skrevet 29. desember 2006 Huff ja det er ikke greit da, men nå er det vel ikke lenge igjen før du er tilbake i godt slag igjen....nå har du vært dårlig lenge nok, synes jeg.. Når jeg har kommet til ca uke 12 har jeg alltid blitt bedre, også denne gangen...tjooo heldigvis... Ja denne øya er en egen verden når det gjelder slarv...... UL 25.jan. Ja da er det ikke lenge igjen....spennende...Hva sier magefølelsen da? jente/gutt? Jeg har ikke fått innkallelse enda, men vil tro det blir i begynnelsen av februar engang. Tiden flyr...og dette blir spennende... :-) Ooops nå roper gubben på meg,må vel hjelpe ham litt....skal ordne loftet, som står der bortimot urørt..oppussing på gang..nei det heter det vel ikke når det ikke er gjort noenting der...ja ja Slaven løøøøper opp trappa nå.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå