♥kinemor19og lille oliver Skrevet 29. desember 2006 #1 Skrevet 29. desember 2006 jeg våkna av at jeg hadde sykt vondt i magen. så begynte det i tak. hadde vondt i noen sek og så helt stille i 5-10 min. det var ikke rier for jeg hadde bare vondt i magen ikke bakover i ryggen. så ga det seg plutselig, etter en stund fikk jeg veldig svake vondter i magen så gikk det15-30 min så fikk jeg svake vondter igjen. nå har jeg ikke merka noe på en stund.. hadde jeg bare vondt i magen eller var det kynnere eller noe annet? er i uke 37, og hvis det var noe annet er det like før lillegutt kommer da? håper noen av dere vet noe.. takk for svar på forhånd.
lykkeliten 18.3.07+26.7.08 Skrevet 29. desember 2006 #2 Skrevet 29. desember 2006 Du trenger ikke ha vondt i ryggen for at det skal være rier. Min forrige fødsel begynte med at jeg våknet om morgenen med vondt nederst i magen........... trodde blæra var full, men det hjalp ikke når jeg hadde tisset. så begynte jeg å blø, da visste jeg hva som skjedde. du får bare være oppmerksom, kan hende det gir seg... gjør det ikke det, så blir det sikkert hyppigere iløpet av dagen/kvelden.
Loise 2barnsmor ღ Skrevet 29. desember 2006 #3 Skrevet 29. desember 2006 Jeg hadde heller ikke vondt i ryggen under mine rier.. Jeg ble satt i gang pga svangerskapsforgiftning. Jeg var 37+4. Hadde bare vondt i magen under riene..
♥kinemor19og lille oliver Skrevet 29. desember 2006 Forfatter #4 Skrevet 29. desember 2006 hmm...kan det vert rier jeg hadde da? får bare følge med tiden framover jeg da..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå