Thea og Erle Skrevet 9. januar 2007 #176 Skrevet 9. januar 2007 Var det bra film? Selv vært på juletrefest med hele familien. Møtte andre 3 barnsfamilier der og det er litt morsomt. Litt av et kjør, men gutta koset seg og Erle er jo vant til høye lyder. Nå skal jeg og min kjære vaske litt for så å slenge oss i soffan med film:)
Chiquita Bananas Skrevet 9. januar 2007 #177 Skrevet 9. januar 2007 Nå har jeg lagt ut et bilde av Isac, Fredrik og Erle.... I dag har jeg vært på helsestudio, tok det veldig forsiktig og kjente det. Men jeg har hatt så vondt i hodet de siste dagene så jeg endte med å sitte og se ut som jeg trente, mens jeg leste et blad. Venta på at sambo skulle bli ferdig. Når tid bør man ta bort julepynten ? Ser at det står fortsatt fremme hos andre - når jeg ser i vinduer. Jeg har ikke fått gjort det enda - ville ha gjort det for leeeenge siden, men har ikke vært i form til det. Og i kveld skulle jeg ta det siden vi får hjemmebesøk av helsesøster imorgen, men jeg har så vondt i hodet. Så jeg rydda litt heller så det ikke så fullt så gærnt ut. Ikke er det mye pynt heller - men orker ikke bevege meg så mye.
Thea og Erle Skrevet 9. januar 2007 #178 Skrevet 9. januar 2007 Kult. Jeg tok julepynten 3. juledag, men det er jo tidlig, men da er jeg ferdig med jula. Du kan jo be helsesøster fjerne pynten dersom hun kommenterer det. Hi hi da gjør hun jo nytte for seg kan du si. Det er jo en begynnelse Hebbie og være på helsestudio. Må jo begynne et sted. Hender at jeg sovner på en benk på treninga i et par min. selv:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå