♥ Piadi m/2 nydelige jenter♥ Skrevet 3. januar 2007 Forfatter #101 Skrevet 3. januar 2007 jeg vil ha nr 100... får jeg det tro ? = )
Gjest Skrevet 3. januar 2007 #103 Skrevet 3. januar 2007 godt nyttår alle sammen,hadde dere det fint i jula da..je har spist så mye mat og lagt på meg masse oxo uff..og i romjula klarte jeg å brenne magen min på ovnen på badet,har en sånn ovn på veggen langt nede og da jeg vasket gulvet lå jeg på alle fire oxo skule jeg snu meg og da plantete jeg magen på ovnen,fikk lite brann sår men men..så må slutte å vaske gulvet sånn...ellers så har jeg hatt det fint i jul og nyttår..veldig trøtt ijen da sover hele dagen stort sett..og finner inegen gode stillinger på natta så sover egentlig dårlig,mange skrivefeil men pytt pytt...
♥ Piadi m/2 nydelige jenter♥ Skrevet 3. januar 2007 Forfatter #104 Skrevet 3. januar 2007 dytter før jeg laller..nattinatt : )
Thea og Erle Skrevet 4. januar 2007 #105 Skrevet 4. januar 2007 Kos med treff i dag. Håper jeg finner frem. Hørtes vel ikke så vanskelig ut da. 2nj- kommer an på hvor mye du handler for. Jo det blir litt dyrt, men handler bare noen få ting der. Rart det der med røyksug. Det er snart 6 år siden jeg sluttet å røyke og nå er jeg røyksugen om dagen. Bare vet at jeg ikke klarer å slutte igjen så nå holder jeg meg unna. Men sjokoladen er desverre verre å holde seg unna. Skal ut å gå en liten runde nå, før treffet.
♥ Piadi m/2 nydelige jenter♥ Skrevet 4. januar 2007 Forfatter #106 Skrevet 4. januar 2007 Helt enig Thea.. Tør ikke røre røyk igjen, selv om man av og til tenker på det! Hele tiden mens jeg røykte hadde jeg lyst til å slutte.. Og visste at når jeg ble gravid kom jeg til å klare å slutte, det gjorde jeg jo.. Men det var hardt og det blir nok verre og verre med årene..! Gleder meg til treff, holder på å ordne meg klar nå Skal til byen sammen med mamma først.. Skal få meg sko om jeg finner noen jeg vil ha da.. = ) Tenk 23 år og må få sko hos mamma.. hehe.. Er Julegave Da
Mayken Skrevet 4. januar 2007 #107 Skrevet 4. januar 2007 God morgen jenter. Og da mener jeg virkelig at det er en god morgen:) Er helt sjokket, og samtidig veldig håpefull. Hadde bestemt meg for å legge snuppa tidlig i går, og i sin egen seng. Sambo tok kveldsstell og badet henne kl 19.00 og så tok jeg henne med meg inn på soverommet, skrudde av lyset og ammet henne i sengen i mørket. Da hun var mett, tok jeg henne opp og rapet og bysset henne med litt sang, så la jeg henne i sengen sin. Gikk noen minutter, så begynte hun å gråte. Lot henne gråte i 3 min, gikk inn, tok henne opp, bysset og sang, la henne igjen da hun hadde roet seg. Holdt på med dette i ca 30 min. kl 20.30 sov hun, og våknet ikke før hun skulle ha mat igjen og jeg skulle legge meg i 22.30 tiden. Så gjorde jeg det samme igjen, og kl 23.30 sov hun søtt igjen. Da fikk jeg sove alene i sengen til kl var nesten 2. Tok henne opp for å amme og sovnet i sengen begge to, våknet da hun var sulten igjen i 5 tiden. Prøvde å legge henne i sin egen seng igjen etter det, men hun kavet så fælt og begynte å gråte og jeg var så trøtt at jeg tok henne opp til meg igjen. Men det er virkelig en start, håper det går like greit i kveld. Var bare så deilig å kunne sove i et mørkt rom igjen. Vi stod opp 8.30 i dag, tok morgenstell og gav henne frokost, nå ligger hun i kurven sin og sover, regner med hun sover der i litt over en time. Deilig å endelig få begynne på rutinene. Og ikke mins deilig å få litt tid for seg selv på kvelden og morgenen:) Det var dagens gladmelding fra meg:) Ser dere senere i dag da jenter.
2nj♥ Skrevet 4. januar 2007 #108 Skrevet 4. januar 2007 God morgen.....-selv om jeg ikke synes den er så god akkurat.....men-men... Så flink du er theaokt, ut å gå så tidlig. Når leverer du guttene i bhg da? Jeg får ikke levert Trym før 930-10 jeg..... Og idag ville han ikke være der heller, så det var jo litt av et sirkus. Jaja, jeg kommer iallfall på treff en times tid slik at jeg får hilst på dere og avtalt litt trilling Nei, nå skal jeg ordne litt klesvask etc før vi drar inn til byen. Ses snart.
ღLitjpia24 is hurtingღ Skrevet 4. januar 2007 #109 Skrevet 4. januar 2007 Hallo damer! Hvis noen tilfeldigvis skulle begynt å lure på hvor jeg, MaybeMe og Lillekylling har tatt veien så har vi lagd en tråd inne på Slitere på Barnimagen. Vi følte oss ikke helt klare til å være med på tråden her inne. Men hyggelig om dere titter innom oss innimellom da, hvis dere ønsker det. Klem!
Mayken Skrevet 4. januar 2007 #110 Skrevet 4. januar 2007 Takk for i dag jenter Det var koselig. Kos å få se alle de nye babyene og å få se hvor mye de andre har vokst. og så måtte jeg bare dytte litt på tråden vår.
Gjest Skrevet 4. januar 2007 #111 Skrevet 4. januar 2007 koselig å se dere ijen alle sammen,og babyene er jo blitt så store oxo...håper på nytt treff snart ijen klem
♥ Piadi m/2 nydelige jenter♥ Skrevet 4. januar 2007 Forfatter #112 Skrevet 4. januar 2007 Takk for hyggelig treff i dag jenter : ) Nesten alle med babyer jo.. Må ikke la det gå så lenge til neste treff..! Men ble jo ikkje kjent med noen nye da.. Vi er fæl til å flokke oss ( Men det er jo så hyggelig å snakke med de man kjenner, spesielt når det er så lenge siden sist ! Uff.. Er godtesyk og glefser til gubben.. Har lyst på sånne marsipanstenger med sjokolade på.... NAM NAM =) Er sikkert halv pris på de nå siden jula er over ! Skulle ha utsatt "min nye sunne livsstil" en mnd MEN.. da blir det så kort tid til april og klarer neppe å miste 9 kg på under 2 mnd.. Klarer det sikkert ikke på 3 heller men ;o) Thea: Du må virkelig ha gått turer altså, du var jo blitt Råtynn.. Den snertne berta : ) Blir gøy for deg å shoppe i alle fall..! hehe.. Så tynn er ikke jeg til vanlig engang.. Nå skal jeg spise litt kyllingsalat
♥ Piadi m/2 nydelige jenter♥ Skrevet 4. januar 2007 Forfatter #115 Skrevet 4. januar 2007 TRÅDEN nr 7
♥ Piadi m/2 nydelige jenter♥ Skrevet 4. januar 2007 Forfatter #117 Skrevet 4. januar 2007 innlegg enn oss
♥ Piadi m/2 nydelige jenter♥ Skrevet 4. januar 2007 Forfatter #119 Skrevet 4. januar 2007 Og det går jo ikke ;o)
♥ Piadi m/2 nydelige jenter♥ Skrevet 4. januar 2007 Forfatter #120 Skrevet 4. januar 2007 Tar ett til for sikkerhets skyld:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå